کدام فروشگاه‌ها برای خرید محصولات اپل اصل مورد اطمینان هستند؟

برای خرید هرکدام از محصولات اپل مبحث اصالت کالا بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله فروشگاه‌های مطمئن برای خرید محصولات اپل اصل در ایران را معرفی کرده و در انتهای وبلاگ روش های استعلام اصالت کالای اپل را شرح دادیم.

اگر شما هم جز افراد لوکس پسند هستید قطعاً به محصولات کمپانی اپل هم علاقه دارید! شرکت اپل از گوشی موبایل گرفته تا انواع اسمارت واچ‌ها و تبلت و مک بوک گرفته تا هندزفری بلوتوثی و قلم لمسی همواره بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را در عین ظرافت و زیبایی ارائه می‌کند. اما در ایران برای خرید محصولات اپل همیشه دغدغه اصالت کالا مطرح می‌شود. با توجه به پرداخت بهای بالا برای خرید محصولات اپل قطعاً مسئله‌ی اصل بودن آن بیشتر از سایر مواقع افراد را نگران می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن معرفی بهترین فروشگاه‌های ارائه‌کننده محصولات اپل اصل، روش‌های استعلام اصالت کالای اپل را نیز شرح دهیم.

کدام فروشگاه‌ها برای خرید محصولات اپل اصل مورد اطمینان هستند؟

در ادامه بهترین و مطمئن‌ترین فروشگاه‌های خرید محصولات اپل اصل را به شما معرفی می‌کنیم. این فروشگاه‌ها بالاترین میزان رضایت پس از خرید کاربران را به همراه داشته‌اند و در صورت عدم دسترسی به آن‌ها می‌توانید از طریق سایت این فروشگاه‌ها خرید خود را ثبت و درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه همراه سیب درخشان

فروشگاه همراه سیـب درخشان جز اولین و موفق‌ترین واردکنندگان محصولات اپل به شمار می‌رود. این مجموعه فعالیت جدی خود در زمینه‌ی خرید و فروش محصولات متنوع‌تر اپل از سال 1394 آغاز کرد. همراه سـیب درخشان همواره در تلاش است که با حفظ قیمت رقابتی برای محصولات و قیمت‌گذاری کف بازاری از رقیبان خود سبقت بگیرد.

همچنین فروشگاه همراه سیب از معدود فروشگاه‌ها در ایران است که با حذف واسطه‌ها، محصولات اپل را مستقیم از اپل‌استورها خریداری کرده و به کشور وارد می‌کند، به همین دلیل در میان کاربران به عنوان ارائه‌کننده محصولات اصلی شرکت اپل شناخته می‌شود و حتی توزیع‌کننده کالاهای اپل به سایر فروشگاه‌های خرد کشور نیز هست. این فروشگاه کلیه محصولات اپل را در بر می‌گیرد از جمله پرفروش‌ترین مدل‌های انواع آیپد، گوشی آیفون، انواع ایرپاد، مک بوک‌ها، بهترین اپل واچ‌ها و لوازم جانبی اپل. لازم به ذکر است که پرطرفدارترین محصولات اپل در فروشگاه همراه سیب دو محصول گوشی آیفون ۱۳ ۱۲۸ گیگابایت نات اکتیو و ساعت اپل واچ SE Gen 2 2023 سایز 40 میلی‌متری است که به دلیل قیمت مناسب و ضمانت اصالت معتبر فروش بسیار بالایی داشته است.

در ادامه آدرس شعبات این فروشگاه برای خرید حضوری محصولات اپل ذکر شده است البته می‌توانید از طریق سایت همراه سیب هم محصولات اپل را بررسی و خریداری کنید یا استعلام قیمت گرفته و رقابتی بودن قیمت‌ها را خود بسنجید. لازم به ذکر است که امکان برقراری ارتباط با پشتیبان این سایت به صورت دائمی از طریق چت آنلاین سایت نیز وجود دارد و در صورت وجود ابهام یا نیاز به مشاوره پیش از خرید، از سمت فروشگاه با شما تماس گرفته و توضیحات لازم داده می‌شود.

آدرس شعبات مختلف فروشگاه همراه سیب

-تهران خیابان یوسف اباد بالاتر از کوچه ۵۸ پلاک ۴۲۲ ساختمان نگین واحد ۱۵ فروشگاه همراه سیب

-تهران پاساژ علاءالدین طبقه ۵ واحد ۵۱۸ فروشگاه همراه سیب

-رشت خیابان لاکانی کوچه‌مانی برج هما طبقه ۷ واحد ۲۵ فروشگاه همراه سیب

-شهسوار خیابان طالقانی پاساژ آرش طبقه اول فروشگاه همراه سیب

-آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان یوسف‌آباد، بالاتر از کوچه ۵۸، پلاک ۴۲۲، ساختمان نگین، واحد ۱۵، شرکت همراه سیب درخشان

کدام فروشگاه‌ها برای خرید محصولات اپل اصل مورد اطمینان هستند؟

فروشگاه تکنولایف

این فروشگاه نیز برای خرید محصولات اپل می‌تواند فروشگاهی مطمئن باشد که درصد رضایت کاربر بالایی دارد. البته فروشگاه تکنولایف اختصاصی روی محصولات اپل کار نمی‌کند و طیف گسترده‌ای از برندها را در بر می‌گیرد. این فروشگاه نیز امکان خرید آنلاین از طریق سایت تکنولایف را فراهم کرده است که البته می‌توانید برای خرید حضوری نیز به یکی از شعبات فروشگاه که در ادامه ذکر نموده‌ایم مراجعه کنید.

البته این نکته مهم را مدنظر قرار دهید که برای مراجعه حضوری به فروشگاه تکنولایف بهتر است که اول سفارش خود را در سایت ثبت کنید تا با محدودیت موجودی در فروشگاه مواجه نشوید. شما می‌توانید در زمان سفارش آنلاین از سایت، محل تحویل کالا را یکی از شعبات تکنولایف ثبت کنید و در زمان معین شده حضور رسانید تا کالای خود را تحویل بگیرید.

شعبه 1: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، بازار موبایل ایران (1)، طبقه همکف

شعبه 2: آدرس: تهران، آجودانیه، مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه

شعبه 3: آدرس: تهران، شهرک غرب، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال، طبقه هفتم واحد 706

شعبه 4: آدرس: تهران، یافت آباد، بازار موبایل ایران 2، طبقه همکف

کدام فروشگاه‌ها برای خرید محصولات اپل اصل مورد اطمینان هستند؟

فروشگاه اپل اِن آی سی

مجموعه اپل اِن آی سی هم از آن دست فروشگاه‌هایی است که تخصصی روی محصولات اپل کار می‌کند و می‌توانید از اصالت کالاهای این فروشگاه مطمئن باشید. این فروشگاه از با سابقه‌ترین مراکز عرضه‌کننده کالاهای برند اپل در کشور است. این مجموعه هم امکان فروش به صورت حضوری و آنلاین دارد اما برای مراجعه‌ی حضوری لازم است ابتدا از طریق سایت ثبت سفارش کنید. البته فروشگاه ان آی سی در زمینه فروش گیفت‌کارت نیز فعالیت می‌کند. آدرس شعبات این فروشگاه برای مراجعه حضوری خریداران در ادامه قرار گرفته است.

آدرس1: تهران، بلوار میرداماد، خیابان حصاری، کوچه سوم، پلاک 2، طبقه 2

آدرس2: مشهد، خیابان دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی

فروشگاه الماس پایتخت

از دیگر فروشگاه‌های مطمئن خرید کالاهای اپل در ایران فروشگاه الماس پایتخت است که از ابتدای شروع فعالیت خود بر عرضه‌ی محصولات اپل تمرکز داشته است. این فروشگاه نیز مستقیم و بدون واسطه محصولات اپل را خریداری، وارد و عرضه می‌کند.

با فروشگاه الماس پایتخت می‌توانید بدون نگرانی از فعال بودن محصول قبل از خرید توسط شما، کالای دلخواه برند اپل خود را تهیه و با خیال راحت استفاده کنید. این فروشگاه نیز مانند باقی فروشگاه‌های نام برده شده امکان خرید آنلاین از طریق سایت و خرید حضوری با مراجعه فیزیکی به فروشگاه الماس پایتخت را فراهم کرده است. در فروشگاه فیزیکی الماس پایتخت می‌توانید محصولات اپل را به صورت باز رویت کنید و از کارشناسان حاضر در مجموعه مشاوره بگیرید.

آدرس: تهران، میرداماد، مجتمع تجاری اسکان، طبقه زیر همکف، جنب بانک ملت

کدام فروشگاه‌ها برای خرید محصولات اپل اصل مورد اطمینان هستند؟

ممکن است به این مطلب نیز علاقه داشته باشید: راهنمای خرید ارزانترین اپل واچ!

روش‌های تشخیص و استعلام اصالت کالای اپل بعد از خرید

در ادامه مطمئن‌ترین روش‌های استعلام اصالت کالای اپل را به شما آموزش می‌دهیم. به کمک این روش‌ها می‌توانید پس از خرید محصول اپل از اصلی بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید و بابت بهایی که پرداخته‌اید خیالی آسوده از جانب کیفیت داشته باشید.

*ویدیوی روش استعلام اصالت آیفون*

استعلام اصل بودن کالای اپل با شماره سریال

هر یک از محصولات اپل شماره سریالی منحصر به فرد و مخصوص خود دارند که به کمک آن می‌توانید اصالت کالا را بررسی کنید. در قدم اول باید شماره سریال روی جعبه کالای اپل را با شماره سریال ثبت شده در دستگاه مطابقت دهید. برای بررسی شماره سریال ثبت شده در دستگاه مسیر زیر را طی کنید:

Settings> General> About

سپس تک تک مشخصات از قبیل شماره سریال، رنگ و.. را با مشخصات روی جعبه مقایسه و از صحت آن اطمینان حاصل کنید. سپس در وب سایت اپل به آدرس support.apple.com مراجعه و شماره سریال محصول را وارد کنید. در صورت اصل بودن محصول اپل پیغام تأیید و در صورت جعلی بودن نیز پیغام مرتبط با این موضوع نمایش داده می‌شود.

کدام فروشگاه‌ها برای خرید محصولات اپل اصل مورد اطمینان هستند؟

بررسی گارانتی محصول اپل برای اطمینان از اصالت کالا

توجه داشته باشید که تمامی محصولات اپل (البته به غیر از لوازم جانبی) از گارانتی برخوردار هستند و از طریق چک کردن وضعیت گارانتی آن می‌توانید اطلاعات کافی را به دست آورید. برای این کار لازم است به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://checkcoverage.apple.com

پس از ورود به این صفحه باید شماره سریال کالای اپل خود را وارد کنید. طبق بررسی پیغام نمایش داده شده پس از ورود شماره سریال می‌توانید تقلبی بودن یا اصل بودن محصول اپل خود را بسنجید. به این نکته‌ی مهم دقت نمایید که اگر تاریخ گارانتی منقضی شده و یا بخشی از آن سپری شده باشد متأسفانه محصول اپل شما کارکرده است.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین فروشگاه‌ها برای خرید محصولات اپل اصل در ایران آشنا کنیم و در انتها مطمئن‌ترین روش‌های استعلام اصالت کالای اپل را به شما آموزش دهیم. از شما دعوت می‌کنیم که اگر تجربه خرید از هریک از این فروشگاه‌های نام برده شده یا فروشگاه‌های دیگر دارید از طریق بخش نظرات با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا