زائران اربعین از سیم‌کارت ایرانی استفاده کنند یا عراقی؟

زائران اربعین پس از ورود به عراق باید از کدام سیمکارت ایرانی یا عراقی استفاده کنند؟ این سوالی است که این روزها برای کسانی که قصد عزیمت به عراق را دارند، اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

موبنا – با توجه به خدماتی که اپراتورهای ایرانی ارائه می‌کنند، قطعا استفاده از سیمکارت اپراتورهای کشورمان مزیت بیشتری برای زائران اربعین دارد. به‌ویژه همراه اول که این روزها کمپین تخفیفی ویژه‌ای برای زائران اربعین در نظر گرفته است. براساس اطلاعاتی که منتشر شده، هر دقیقه مکالمه با ایران قبلا ۲۳ هزار تومان بود که با ۲۱ درصد تخفیف ۱۸ هزار تومان شده است.

همچنین مکالمه‌های دریافتی نیز عدد ثابت ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. در خصوص پیامک نیز شاهد ارائه ۲۵ درصد تخفیف از سوی همراه اول هستیم. نرخ ارسال هر پیامک نیز چهار هزار تومان بود که در کمپین جدید همراه اول به سه هزار تومان کاهش یافته است. هزینه مصرف دیتا نیز بیش از ۹۰ درصد کاهش یافته است. در جدول زیر نیز می‌توانید تفاوت هزینه استفاده از خدمات همراه اول و سایر اپراتورهای کشور عراق را مشاهده کنید:

نکته قابل‌توجه درخصوص هزینه‌های استفاده از خدمات اپراتور اول طی ایام اربعین برای کسانی که عازم عراق هستند این است که حتی اگر بسته خاصی نیز خریداری نشود، باز هم استفاده سیمکارت‌های این اپراتور مقرون‌بصرفه اپراتور عراقی و حتی سایر اپراتورهای ایرانی است. در عین حال کسانی که اقدام به خرید بسته‌های تعریف شده کنند، با کاهش قابل‌توجه هزینه‌ها مواجه می‌شوند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مکالمه و پیامک
مکالمه همراه اولهر دقیقه مکالمه با ایران مصرف آزاد همراه اول۱۸۰۰۰ تومان
مکالمه هر اپراتور عراقی (زین و آسیاسل)هر دقیقه مکالمه با ایران مصرف آزاد با سیمکارت های اپراتورهای عراقی۲۳۰۰۰ تومان
پیامک همراه اولهر پیامک بدون بسته به ایران۳۰۰۰ تومان
پیامک اپراتورهای عراقی به جز زینهر پیامک بدون بسته به ایران۶۸۷۰ تومان
پیامک اپراتور زین عراقهر پیامک بدون بسته به ایران۹۱۶۰ تومان

در پایان بد نیست بدانید استفاده از اپراتور همراه اول برای زائرین اربعین مزایای متعددی را به همراه دارد. این مزایا شامل اعتبار زمانی زیاد بسته‌ها، قیمت‌های رقابتی و مناسب و دسترسی به اپلیکیشن‌های داخلی مانند روبیکا است. علاوه بر این، زائرین می‌توانند به وب‌سایت‌ها، بانک‌ها و انجام عملیات بانکی دسترسی داشته باشند و خریدهای خود را به ریال انجام دهند که باعث صرفه‌جویی در ارز و وقت آن‌ها می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا