وام کارتخوان بانک رفاه کارگران

 امروزه متاسفانه بسیاری از کسب و کارها دچار رکود اقتصادی شده‌اند و رو به ورشکستی هستند. تنها راه نجات کسب و کارها، استفاده از تسهیلات با شرایط آسان به منظور گسترش آن‌ها است. اگر با چنین مشکلی مواجه هستید، باید سریعاً برای دریافت وام اقدامات لازم را به عمل آورید. خوشبختانه شما می‌توانید وام کارتخوان …

 امروزه متاسفانه بسیاری از کسب و کارها دچار رکود اقتصادی شده‌اند و رو به ورشکستی هستند. تنها راه نجات کسب و کارها، استفاده از تسهیلات با شرایط آسان به منظور گسترش آن‌ها است. اگر با چنین مشکلی مواجه هستید، باید سریعاً برای دریافت وام اقدامات لازم را به عمل آورید. خوشبختانه شما می‌توانید وام کارتخوان بانک رفاه کارگران را با شیوه‌ای آسوده و اقساط منعطف دریافت کنید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با شیوه دریافت تسهیلات کارتخوان بانک رفاه کارگران بیشتر آشنا شوید.

 مدارک لازم وام کارتخوان بانک رفاه کارگران

 قبل از انجام هر کاری، باید مدارک لازم را برای دریافت این تسهیلات فراهم سازید. برای دریافت وام کارتخوان بانک رفاه کارگران، شما نیاز به کپی از مدارک شناسایی خود و ضامن دارید. علاوه بر آن، برای دریافت این تسهیلات ارائه گواهی شغلی یا جواز کسب امری الزامی است. فراموش نکنید که وجود هر گونه نقص در مدارک، می‌تواند سرعت دریافت این تسهیلات را کاهش دهد.

 شرایط تسهیلات کارتخوان بانک رفاه کارگران

 متقاضیان دریافت وام کارتخوان رفاه کارگران، نباید سابقه چک برگشتی داشته باشند و در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند. علاوه بر آن، متقاضیان در صورت بدهی داشتن به بانک، باید حساب خود را تسویه کنند. ارائه ضامن رسمی با مدارک شغلی معتبر همچون پروانه کسب یا فیش حقوقی الزامی است. علاوه بر آن، افرادی که قصد دریافت این تسهیلات را دارند، باید حداقل ۴ ماه کارتخوان متصل به درگاه بانک رفاه کارگران را داشته باشند و گردش مالی خوبی را ارائه دهند. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی بانک رفاه کارگران، برای اعتبار سنجی حساب خود اقدام کنید.

 مبلغ و سود سالیانه وام کارتخوان بانک رفاه کارگران

 طبق بخشنامه‌های اخیر، مبلغ وام کارتخوان بانک رفاه کارگران برای اصناف مختلف حدود ۱۰۰ میلیون تومان تخمین می‌خورد. البته مبلغ این تسهیلات از عواملی همچون گردش مالی، مدت زمان و مبلغ سپرده تاثیر می‌پذیرد. به بیانی دیگر، هرچقدر گردش مالی بهتری داشته باشید، می‌توانید مبلغ وام بیشتری دریافت کنید. البته بهتر است بدانید که متقاضیان می‌توانند با توجه به نیاز خود، مبلغ تسهیلات کمتری دریافت کنند.

 حال سوال اینجاست که سود سالیانه وام کارتخوان بانک رفاه کارگران چگونه محاسبه می‌شود؟ طبق بخشنامه سال جاری، سود سالیانه این تسهیلات ۱۲ الی ۱۶ درصد تخمین می‌خورد. البته سود تسهیلات کارتخوان بانک رفاه کارگران از عوامل خاصی همچون مبلغ تسهیلات، مدت زمان بازپرداخت و مبلغ سپرده تاثیر پذیر است. ناگفته نماند که مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۲۴ ماه می‌باشد.

 پروسه دریافت وام کارتخوان بانک رفاه کارگران

 برای دریافت وام کارتخوان بانک رفاه کارگران، باید مراحل اداری خاصی را پشت سر بگذارید. البته قبل از انجام هر کاری پیشنهاد می‌شود با افراد با تجربه و کاربلد در این زمینه مشورت فرمایید. مراحل دریافت تسهیلات کارتخوان رفاه کارگران به شرح زیر است؛

 1-دریافت کارتخوان سیار بانک رفاه کارگران

 در مرحله اول، باید برای دریافت کارتخوان سیار بانک رفاه کارگران اقدام کنید. خبر خوش برای متقاضیان کارتخوان بانک رفاه کارگران، این است که دیگر نیازی به بلوکه پول در حساب و طی کردن مراحل زیاد اداری نیست؛ شما می‌توانید با انجام چند اقدام ساده برای دریافت کارتخوان سیار بانک رفاه کارگران با شرایط آسان، قیمت مناسب، کیفیت بالا و امکانات مدرن اقدام کنید و لذت ببرید. برای انجام این کار، باید به وبسایت پرداخت کالا مراجعه فرمایید. خوب است بدانید که دستگاه پوز سیار مدل مورفان mf919 با تمامی برنامه‌های بانک رفاه کارگران و تمامی موسسات مالی و بانک‌ها همخوانی دارد.

 2-بارگذاری مدارک و تشکیل پرونده

 پس از گذشت ۴ ماه و انجام تراکنش‌های روزانه مناسب، شما می‌توانید برای دریافت وام کارتخوان بانک رفاه کارگران اقدام کنید. در مرحله دوم، باید مدارک نامبرده را بارگزاری کنید و تشکیل پرونده دهید. خوب است بدانید که استفاده از مدارک فاقد اعتبار سبب ایجاد چالش در فرآیند دریافت تسهیلات می‌شود. برای تشکیل پرونده، باید مبلغی بابت کارمزد نیز پرداخت کنید. پس از بارگزاری مدارک، باید حساب شما توسط کارشناس اعتبار سنجی شود. البته شما می‌توانید با سامانه بتا بانک رفاه کارگران، از وضعیت گردش مالی و امتیاز حساب خود مطلع شوید.

 3-واریز وام به حساب

 پس از اتمام فرآیند بارگزاری مدارک و تشکیل پرونده، باید منتظر واریز تسهیلات باشید. طبق نظر کارشناسان و متخصصان، مبلغ تسهیلات به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری به حساب متقاضیان واریز می‌گردد. البته برای دریافت سریع‌تر این تسهیلات، باید مراحل اداری را به سرعت پشت سر بگذارید و قبل از انجام هر کاری، مدارک مورد نیاز خود و ضامن را فراهم سازید.

 مزایای تسهیلات کارتخوان بانک رفاه کارگران

 از مهم‌ترین مزایای وام کارتخوان بانک رفاه کارگران، می‌توان به اقساط منعطف آن اشاره نمود. متقضیان می‌توانند به مدت ۲۴ ماه، اقساط این تسهیلات را پرداخت کنند. علاوه بر آن، شرایط دریافت این تسهیلات برای متقضیان نیز بسیار آسان است. تمامی افراد دارای کارتخوان بانک رفاه می‌توانند با ارائه گردش مالی مناسب، این تسهیلات را دریافت نموده و کسب و کار خود را گسترش دهند. از طرفی دیگر، سود و کارمزد سالیانه وام دستگاه کارتخوان بانک رفاه کارگران نسبت به سایر طرح‌های تسهیلاتی مناسب و مقرون به صرفه تر است. پس فرصت را غنیمت شمارید و برای دریافت این وام و بهره‌مندی از تمامی مزایای آن، اقدامات لازم را به عمل آورید.

 کلام پایانی

 همانطور که پیش‌تر اشاره شد، کلید اصلی دریافت وام کارتخوان بانک رفاه کارگران، ارائه کارتخوان متصل به حساب این بانک و گردش مالی مناسب است. برای دریافت کارتخوان سیار بانک رفاه کارگران با قیمت مناسب و شرایط آسان، باید به وبسایت‏های معتبر همچون پرداخت کالا مراجعه فرمایید. شما می‌توانید با ارائه گردش مالی بهتر و تراکنش‌های روزانه بیشتر، مبلغ این تسهیلات را افزایش دهید. پیشنهاد می‌شود قبل از انجام هر اقدامی با متخصصان و کارشناسان با تجربه در این زمینه مشورت فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا