چرا گوشي هاي تجاري رنگي نيستند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل دات تکنيوز، بر اساس اين گزارش بسياري از توليد کنندگان بر اين باورند که گوشي هايي که مجهز به ويژگي هاي تجاري هستند بايد مشکي باشند زيرا با لباس هاي رسمي ست  مي شوند. اين درحالي ست که به تازگي شرکت آمريکايي ColorWare  اقدام به …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل دات تکنيوز، بر اساس اين گزارش بسياري از توليد کنندگان بر اين باورند که گوشي هايي که مجهز به ويژگي هاي تجاري هستند بايد مشکي باشند زيرا با لباس هاي رسمي ست  مي شوند.
 اين درحالي ست که به تازگي شرکت آمريکايي ColorWare  اقدام به ساخت قاب براي گوشي هوشمند Bold  کرده که به اين ترتيب به کاربران امکان مي دهد از ميان رنگ هاي مختلف براي قسمت هاي گوشي، رنگ خاصي را انتخاب کنند.  
شرکت ColorWare به کاربران امکان مي دهد که که هر رنگي را که دوست دارند براي بخش هاي مختلف گوشي همچون پشت، کليدها، قاب و بخش دوربين گوشي انتخاب کنند.
اين قاب ها به شکل سفارشي با قيمت ۱۲۹ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد در حالي که هر يک از قسمت هاي ديگر را کاربران بخواهند سفارش دهند ۱۵ دلار هزينه خواهد داشت.
اگر بخواهند رويه و قاب گوشي Bold را به طور کامل تعويض کنند ۱۷۹ دلار برايشان هزينه در بر خواهد داشت.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا