اجراي طرح شماره هاي قابل انتقال در مالزي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” نقل از سايت “سلولارنيوز”، “داتوک شازيمن عبدل منصور” اعلام کرد: فاز اول اين طرح در کوالالامپور پايتخت مالزي اجرا مي شود و پيش بيني مي شود اين پروژه در فاز دوم خود که تا پايان اکتبربه طول مي انجامد، در سراسر کشور اجرا شود.وي افزود:در اين طرح شرکت هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” نقل از سايت “سلولارنيوز”، “داتوک شازيمن عبدل منصور” اعلام کرد: فاز اول اين طرح در کوالالامپور پايتخت مالزي اجرا مي شود و پيش بيني مي شود اين پروژه در فاز دوم خود که تا پايان اکتبربه طول مي انجامد، در سراسر کشور اجرا شود.
وي افزود:در اين طرح شرکت هاي “تلکورديا” و “تاليان گراک عليه” پلتفورم لازم را براي پشتيباني از شماره هاي قابل انتقال تهيه و آن را در اختيار اپراتورهاي قرار مي دهند.
“جان دنليند” مدير عامل شرکت “ديجي” اعلام کرد: در حال بررسي شرايطي است تا به عنوان اولين اپراتور  اين سرويس را در اختيار کاربران قرار دهد.
بر اساس آمار بدست آمده ،تعداد کاربران تلفن همراه در مالزي  تا فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي ۲۴ميليون و ۳۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۷درصد اعلام شده است.
عبدل منصوردر ادامه صحبت هاي خود از گسترش پوشش دهي تلفن همراه از ۹۲درصد به ۹۷ درصد تا پايان سال ۲۰۱۰ميلادي خبر داد.
ماکسيس برهارد”،”سل کام”،دي جي “،”تي تي داتکام”،”يو موبايل”،”بي اند اي وايرلس موبايل”و”ترن تاک” اپراتورهاي فعال اين کشور هستند که به کاربران خدمات و سرويس هاي مختلف ارايه مي دهند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا