سرويس جستجوگر “تروم ام ام اس” براي وريزون و تي موبايل عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، با راه اندازي اين سرويس ، د ارندگان تلفن هاي همراه که گوشي هاي داراي دوربين هستند، در سراسر آمريکا مي توانند تصوير لحظه اي يا عکس فوري از يک متن بگيرند  و عکس تهيه شده را بعنوان يک پيام تصويري ( …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، با راه اندازي اين سرويس ، د ارندگان تلفن هاي همراه که گوشي هاي داراي دوربين هستند، در سراسر آمريکا مي توانند تصوير لحظه اي يا عکس فوري از يک متن بگيرند  و عکس تهيه شده را بعنوان يک پيام تصويري ( MMS) به وب سايت تروم ارسال کنند و بلافاصله اطلاعات مربوط به آن متن را دريافت کنند.
دوربين گوشي تلفن همراه کاربران بايد داراي قابيلت هاي بالا از جمله فوکوس خودکار باشد وارايه سرويس يادشده براي اسپرينت ، وريزون وايرلس و تي موبايل در نسخه بتا و مجاني است.
با استفاده از اين سرويس ، کاربران تي موبايل و وريزون وايرلس مي توانند دوربين تلفن همراه را روي يک کتاب ،  مارک يک کالا  يا يک متن چاپي تنظيم کرده و از آن عکس تهيه کنند و با ارسال آن پيام عکس ( MMS ) اطلاعات مربوط به آن را دريافت کنند.
براساس تحقيقات موسسه ABI ، بيش از يک ميليارد کاربر تلفن همراه تا سال ۲۰۱۰ داراي گوشي هاي دوربين دار با کيفيت بالا خواهند بود که مي توانند از اين سرويس استفاده کنند.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا