بی وای دی ۰۶جی تی؛ عضو جدید خانواده اقیانوسی (+تصاویر)

قیمت پیش بینی شده برای بی وای دی ۰۶جی تی از ۲۰۶۰۰ تا ۲۷۵۰۰ دلار است. خودروهای اقیانوسی(اوشن) بی وای دی شامل محصولات سی لاین، سیل و دولفین خود را آماده حضور در بازارهای معتبر خارجی می کنند.

بی وای دی سیل ۰۶جی تی  از منظر ابعاد برابر با ۴۶۳۰ میلیمتر در طول، ۱۸۸۰ میلیمتر در عرض، ۱۴۹۰ میلیمتر در ارتفاع و ۲۸۲۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است. رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۸ و ۱۹ اینچی ارائه می شوند.

تصاویر داخل کابین منتشر نشده اما حضور دو نمایشگر دیجیتال و دسترسی کامل به تنظیمات در نمایشگر سیستم سرگرمی مورد اشاره قرار گرفته که مفهوم آن عدم حضور دکمه های فیزیکی است.

بی وای دی سیل ۰۶جی تی در بخش پیشرانه دو تریم را ارائه می دهد: یکی نمونه پایه تک موتور مرتبط با محور عقب که در نسخه های ۲۱۵ و ۲۲۱ اسب بخاری قابل سفارش می شود.

تریم دو موتور مجهز به سامانه تمام چرخ الکتریکی شامل یک موتور ۱۴۷ اسب بخاری روی محور جلو و یک موتور ۲۶۸ اسب بخاری روی محور عقب است.

بسته باتری در ظرفیت های ۵۹.۵۲ و ۷۲.۹۶ کیلووات ساعت ارائه می شود که برد حرکتی ۵۰۵ و ۶۰۵ کیلومتر برای تریم تک موتور و ۵۵۰ کیلومتر را برای تریم پرچمدار امکان پذیر می کند.

این خودرو در سال جاری میلادی برای بازار چین و اوائل سال ۲۰۲۵ برای صادرات به خارج از مرزهای این کشور آماده خواهد بود.

بی وای دی ۰۶جی تی

خروج از نسخه موبایل