گام‌هایی به سوی آینده‌ای برای همه

موبنا – تعهد به کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی، انجام اقدامات عملی در راستای اصول توسعه پایدار و توجه به ملاحظات انسانی و اخلاقی در ارتباط‌های بینافردی، بخشی از مهم‌‎ترین رویکردهای سامسونگ در تحقق این موضوع به شمار می‌روند.

همچون سالیان گذشته، شرکت سامسونگ در سال ۲۰۲۳ میلادی که به روزهای پایانی آن نزدیک می‌شویم، فعالیت‌های متنوعی را در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود به سرانجام رساند. به این بهانه بخشی از این فعالیت‌ها را در ادامه مرور کرد‌ه‌ایم :

 

آموزش

مقوله آموزش یکی از ارکان چهارگانه فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ را تشکیل می‌دهد که در سال ۲۰۲۳ شامل اقدامات زیر بوده است :

همزمان کارمندان این شرکت در تلاش هستند تا با انتقال تجربیات عملی و کاربردی، به رشد مهارت‌های دانش‌آموزان حاضر در این پروژه کمک کنند. آموزش تفکر خارج از چارچوب برای مقابله با مشکلات و ایجاد تفکر خلاقانه در میان دانش‌آموزان بخشی از اهداف پروژه Solve for Tomorrow به شمار می‌رود. پاتریشیا اوسوریو، مدیر محصول تلویزیون هوشمند سامسونگ شیلی، یکی از همین افراد است که تصمیم گرفت تا یازدهمین سال حضور خود در سامسونگ را با پیوستن به برنامه Solve for Tomorrow به عنوان مربی جشن بگیرد. به لطف راهنمایی‌های اوسوریو که ماموریت افزایش اعتماد به نفس را در میان دانش‌آموزان شرکت‌کننده برعهده داشت، تیم‌ها توانستند مهارت‌های ارائه خود را بهبود بخشند و رتبه‌های برتر را در مسابقات کسب کنند.

 

حفاظت از محیط زیست

 

 

توجه به تنوع و فراگیری کاربران

 

سامسونگ در سال ۲۰۲۳ هم با تمرکز بر اقدامات عملی، گام بزرگی برای حرکت به سمت توسعه همه‌جانبه برداشت. رویای سامسونگ، ساخت جهانی مبتنی بر نوآوری است که ضمن توجه به ویژگی‌های انسانی هر فرد، میراث‌های پایداری برای نسل‌های آینده باقی بگذارد.

خروج از نسخه موبایل