دکتر فرقانی از امتیازهای ویژه بیمه تکمیلی کارکنان و بازنشستگان مخابرات ایران خبر داد

براساس توافق‌های صورت گرفته فی مابین شرکت مخابرات ایران و شرکت بیمه معلم ، قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان شرکت با شرایط بهینه و مناسب تر، به مدت دوسال از تاریخ اول تیرماه ۱۴۰۰ تا اول تیرماه ۱۴۰۲ ، منعقد شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر فرقانی ، معاون سرمایه انسانی شرکت با اعلام این مطلب اظهار داشت : در قرارداد جدید بیمه تکمیلی کارکنان وبازنشستگان شرکت مخابرات ایران موارد افزایشی نسبت به سال گذشته برای رفاه حال همکاران قرار داده شده است.

وی افزود: مشخصه اصلی این بیمه نامه ، فول درمان و بدون سقف بودن موارد درمانی است . همچنین درمواردی چون پرداخت هزینه سالانه به معلولین وکهن سالان ، افزایش مبلغ در نظرگرفته شده است.

معاون توسعه سرمایه انسانی همچنین به دیگر امتیازهای بیمه تکمیلی ۱۴۰۰ در مورد خدمات دندانپزشکی اشاره کرد و گفت: در بخش خدمات دندانپزشکی نیز، افزایش ۲۵درصدی سقف استفاده داشتیم، به گونه‌ای که هر فرد بیمه شده تا سقف ۵ میلیون تومان می تواند از خدمات دندانپزشکی این بیمه استفاده کند .

دکتر فرقانی همچنین به افزایش ۴۰درصدی در خصوص خدمات سقف دار مانند طب سوزنی ، PRP و تجهیزات پزشکی توانبخشی نیز اشاره کرد و گفت: پرداخت بعضی از این تعهدات از طرف شرکت بیمه معلم به مدیریت شعب بیمه استانی تفویض اختیار شده و مدیران منابع انسانی مناطق با توجه به تعداد بیمه شدگان استان خود، سقف تعهدات مذکور را مدیریت نمایند.

وی افزود: نحوه ارایه خدمات و پذیرش مدارک دندانپزشکی نیز شرایط بهتری ایجاد شده است به گونه ای که به جز موارد ارتودنسی و ایمپلنت ، در سایر موارد دندانپزشکی نیازی به OPJ نیست . علاوه براین ، برای کودکان زیر ۱۲سال، بانوان باردار و افرادی که بیماری خاص داشته باشند طبق دستور پزشک معالج ، در موارد مربوط به ارتودنسی و ایمپلنت نیز نیازی به گرفتن OPJ نیست.

دکتر فرقانی همچنین به ابلاغ شیوه نامه‌های درمان و دندانپزشکی جهت سهولت دریافت خدمات و روان شدن ارتباط بیمه شدگان با نماینده‌های بیمه گر و بیمارستان‌ها نیز، اشاره کرد و درخصوص شرایط و مبلغ حق بیمه کارکنان اظهار داشت : تمامی کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات ایران و افراد تحت تکفل آنها می‌‍توانند از بیمه تکمیلی این شرکت استفاده کنند. هر فرد بیمه شونده تنها با پرداخت ۲۰ درصد حق بیمه درمانی می‌تواند از خدمات بیمه استفاده کند و ۸۰ درصد آن توسط شرکت مخابرات ایران پرداخت می‌شود.

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران، به همکاران توصیه کرد برای سهولت کار، حتی الامکان از بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرارداد بیمه استفاده نمایند.

وی ضمن اشاره به اینکه همچون سال گذشته، مجری قراردادها از طرف شرکت بیمه‌گر، شرکت کمک رسان(SOS) می‌باشد، تأکید کرد: همکاران افراد تحت تکفل خود را در سایت شرکت کمک رسان کنترل و اگر مشکلی بود، به اداره رفاه منطقه مربوط برای رفع اشکال اعلام نمایند . متون قراردادها و شیوه نامه هم در سامانه HRIS قرار داده می‌شود.

وی درخصوص بیمه حوادث و عمر نیز گفت: طبق این بیمه نامه برای هر کدام ( حادثه یا فوت ) تا سقف ۳۰ میلیون تومان به بیمه شونده ، پرداخت خواهد شد . حق بیمه سرانه حوادث و عمر نیز مبلغ ۲۷هزار و ۵۰۰ تومان است که تماماً بر عهده بیمه شونده است .

معاون توسعه سرمایه انسانی در پایان با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی مدیران منابع انسانی مناطق درسراسر کشور با مدیر بیمه معلم در استانها، از مدیران منابع انسانی استان ها خواست از این پس نیز این جلسات را به طور مرتب برگزار کنند و در پاسخگویی و حل مسائل مطرح شده جدیت لازم را داشته باشند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا