بیت کوین به بالاترین رقم خود رسید

قیمت بیت کوین در حالی به بالاترین رقم خود یعنی ۶۶۷۰۰ دلار رسید که اولین صندوق قابل معامله (ETF) رمزارز در آمریکا علاقه سرمایه گذاران را به ارزهای دیجیتال جلب کرده است.

موبنا – به گزارش راشاتودی، بیت کوین در حالی به بالاترین رقم خود رسید که اولین صندوق قابل معامله (ETF) رمزارز علاقه سرمایه گذاران را به ارزهای دیجیتال جلب کرده است.

بر اساس داده های شرکت CoinMarketCap، برترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین روز چهارشنبه از مرز ۶۶۷۰۰ دلار عبور کرد و تا ساعت ۱۴:۴۸ به وقت گرینویچ بیش از ۷ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافت.

صندوق قابل معامله استراتژی بیت کوین ProShares که معاملات خود را از روز سه شنبه آغاز کرد، به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بیت کوین را از طریق قراردادهای آتی خرید و فروش کنند نه اینکه به طور کامل آن را داشته باشند.

معاملات آتی این صندوق قابل معامله بیت‌کوین اولین مورد از نوع خود محسوب می شود که پیش از عرضه اولیه در ایالات متحده تأییدیه نظارتی را به دست آورد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، صندوق ProShares در عرضه اولیه خود شاهد معامله بیش از ۲۴ میلیون سهم بود که آن را به دومین عرضه اولیه صندوق سرمایه‌گذاری در تمام دوران تبدیل کرد و بیش از یک میلیارد دلار گردش مالی ایجاد کرد.

به گفته جیمز کوین، مدیر یک شرکت سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال که در هنگ کنگ مستفر است، عرضه محصول جدید برای بیت کوین «معنادار» بود.

کوین گفت: از لحاظ نظری، هر شرکت کارگزاری دارای مجوز در ایالات متحده که می‌خواهد سهام این صندوق را به عهده بگیرد، می‌تواند به راحتی این کار را مانند هر صندوق ای تی اف دیگر انجام دهد و باید آن را در اختیار بسیاری از مردم قرار دهد.

 منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا