هر جایی که ایرانسل کار کرده نارضایتی‌ها بالاست!

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد ضعیف اپراتور چندملیتی ام.تی.ان-ایرانسل در شهرستان الیگودرز اظهار کرد: عملکرد ایرانسل در این شهرستان بسیار ضعیف است متاسفانه در جاهایی که ایرانسل کار کرده نارضایتی ها بالاست به طوری که مردم اصلا از این اپراتور رضایت ندارند.

موبنا – نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه علیرغم مشکلاتی از جمله صعب العبور بودن، نبود راه دسترسی و زیرساخت های برق کارهای خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان انجام شده که انصافا باید گفت رکورد زده است.
محمد خدابخشی در این باره گفت: کارهایی سخت، بزرگ، با ارزش و البته مهم که نه فقط بخاطر فضای مجازی دانش آموزان کما اینکه مهم است، اما همین آنتن همراه اول و اینترنت گاها جان چندین نفر را نجات داده که ارزش کار ارتباطات و فناوری اطلاعات اینجا مشخص است.
رئیس فراکسیون توسعه متوازن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته در شهرستان الیگودرز جای کار در حوزه ارتباطات زیاد است که نیاز به تلفن و پوشش همراه اول بسیار مهم و اساسی است.
خدابخشی با انتقاد از عملکرد ضعیف اپراتور ایرانسل در شهرستان الیگودرز اظهار کرد: عملکرد ایرانسل در این شهرستان بسیار ضعیف است متاسفانه در جاهایی که ایرانسل کار کرده نارضایتی ها بالاست به طوری که مردم اصلا از این اپراتور رضایت ندارند.
ایشان خواستار رفع مشکل ارتباطی خمه پایین، دره چاه، شاپور آباد، سد بختیاری، سراب دستگرد، فیروزآباد، فهره، گندمینه، گایگان، خاکباد، گل زرد، باغ، جوزیر، اردودر، موس، گله یار، کدیورها و…شد و تاکید کرد: عمده مشکلات حوزه ارتباطات الیگودرز در روستاهاست که نیازمند تلاش، برنامه ریزی، پیگیری و رایزنی از وزارتخانه در بحث جذب اعتبارات هستیم.
خدابخشی که تا پاسی از شب با حضور مدیران ذیربط، فرماندار الیگودرز ،اعضای شورای روستاها، مردم و اصحاب رسانه به نقد و بررسی راهکاری توسعه زیرساختی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداختند تاکید کرد: به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم ارزشمند شهرستان الیگودرز کوتاهی نخواهم کرد لذا از مدیران استانی و شهرستانی، خواستار کمک به رفع موانع و مشکلات توسعه همه جانبه در این شهرستان هستم.
ایشان بیان داشت: در سطح ملی پیگیری های لازم را در جهت توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای خدمات شایسته به مردم خواهم شد.

 منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا