اینترنت رایگان رایتل پرید!

در حالی امروز اپراتور رایتل اعلام کرده است که بسته‌های اینترنت رایگان را برای مشترکان فعال شده که مهلت ثبت‌نام این بسته‌ها در سامانه وزارت ارتباطات به پایان رسیده است.

موبنا – چندی پیش ارائه بسته‌های هدیه اینترنت رایگان برای اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب، در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول آغاز شد. اپراتور رایتل نیز به تازگی بسته‌های اینترنت رایگان را فعال کرده است.

در این طرح امکان فعال سازی بسته هدیه اینترنتی توسط اپراتورهای همراه و ثابت فراهم شده است. هر کدام از اپراتورها بسته‌های اینترنت را مطابق لیست اعلام شده از وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات به افراد واجد شرایط ارائه می‌دهند.

این در حالی است که فرآیند ثبت‌نام برای دریافت اینترنت رایگان از هفتم مهرماه در سامانه ictgifts.ir آغاز شده و ۱۸ مهرماه،‌ آخرین مهلت ثبت‌نام بود. در نهایت اپراتورها از ۱۹مهر، اقدام به فعال‌سازی این اینترنت کردند.

اینترنت رایگان رایتل پرید!

به نظر می‌رسد مهلت ثبت‌نام برای دریافت اینترنت رایگان به پایان رسیده است و افراد واجد شرایطی که تا پیش از این ثبت‌نام نکرده‌اند، دیگر قادر به دریافت اینترنت رایگان نیستند. اما بسته‌های هدیه به‌ زودی و پس از طی مراحل فنی در حساب کاربری افرادی که ثبت‌نام آن‌ها به صورت موفق انجام شده، فعال خواهد شد.

اما رایتل امروز ۲۷ مهر پس از گذشت هشت روز از اتمام مهلت ثبت‌نام، با انتشار خبری اعلام کرد که بسته‌های اینترنت رایگان را برای دانشجویان و طلاب، معلمان و اساتید دانشگاه فعال کرده است، اما با پایان مهلت ثبت‌نام، مشترکان رایتل چگونه می‌توانند برای دریافت این بسته‌ها اقدام کنند؟

 منبع: تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا