دانلود بهترین لغت‌نامه و برنامه یادگیری انگلیسی اندروید

U-Dictionary:Best English Learning Dictionary عنوان یکی از بهترین دیکشنری ها و برنامه های یادگیری زبان انگلیسی مخصوص اندروید می باشد که توسط Youdao.com توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – به وسیله ی این نرم افزار می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع متن ها و یا کلمات انگلیسی را ترجمه کرده و یا اینکه آن ها را به آسانی فرا بگیرید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده است یو دیکشنری در بین کاربران معروف شود طیف وسیع زبان های تحت پشتیبان آن و همچنین سیستم ترجمه ی آفلاینش می باشد که بدون نیاز به دسترسی اینترنت و در هر زمان و مکانی قادر به دریافت ترجمه ای دقیق و بدون نقص خواهید بود. دو نوع تلفط انگلیسی و آمریکایی همراه هر کدام از لغات و متون ترجمه شده می باشد که با گوش دادن به آن ها می توانید نحوه ی صحیح خواندن هر کلمه را یاد بگیرید. در هر روز و با اجرای نرم افزار یک کلمه ی جدید نمایش داده شده که خود باعث می شود به صورت نا خواسته و در زمانی کوتاه دایره واژگان شما گسترش یافته و به تسلط کامل در زبان انگلیسی برسید. همچنین بهتر است از سیستم تبدیل گفتار به نوشتار غافل نشوید و با استفاده از ان بدون نیاز به تایپ کلمات ترجمه ای دقیق را دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه U-Dictionary:Best English Learning Dictionary اندروید :

  • کپی انواع متن و کلمه برای دریافت ترجمه ای دقیق و بی نقص
  • ترجمه ی سریع با استفاده از نوار ایجاد شده در ناتفیکیشن بار
  • دیکشنری آفلاین و بدون نیاز به اینترنت با پشتیبانی از ۳۸ زبان مختلف
  • یادگیری یک کلمه ی جدید با اجرای برنامه در هر روز
  • ۱۴ زبان مختلف نمایش در نرم افزار
  • دسترسی به تلفظ صحیح لغات با دو لهجه ی آمریکایی و انگلیسی
  • موتور هوشمند تبدیل گفتار به نوشتار برای جلوگیری از تایپ کلمات
  • ذخیره سازی کلمات مورد علاقه ی خود در پوشه ای جداگانه

اپلیکیشن U-Dictionary:Best English Learning Dictionary با مجموعه ای از قابلیت های منحصر به فرد توانسته است اعتماد کاربران را جلب و امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را در میان میلیون ها دانلود فعال به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی بدون تبلیغات برنامه را از وبسایت پر بازدید فارسروید دریافت نمایید.

 

دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه با لینک مستقیم – ۲۴ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا