دانلود بازی ماجرایی جالب و آرامش بخش «پشت قاب» اندروید (+دیتا)

Behind the Frame: The Finest Scenery – پشت قاب: زیباترین منظره نام یک بازی تحسین برانگیز و یک اثر هنری جذاب در قالب یک بازی ماجراجویانه است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است.

موبنا – سازنده و منتشرکننده این بازی استودیوی خلاق Akupar Games است که تا به امروز ده ها عنوان گوناگون در ژانرها و سبک های مختلف منتشر کرده است. این استودیوی بازی سازی بیشتر روی ساخت و عرضه بازی های کامپیوتری فعالیت دارد و به تازگی پا به عرصه ساخت بازی های موبایلی نیز روی آورده است. البته به نظر می رسد اولین تصمیم مهم این شرکت بازسازی نسخه های موبایلی بازی های کامپیوتری اش است.

دانلود بازی ماجرایی جالب و آرامش بخش «پشت قاب» اندروید (+دیتا)

بازی Behind the Frame: The Finest Scenery دقیقاً یکی از همین بازی هاست که ابتدا برای کامپیوترهای خانگی (PC) به انتشار رسیده بود و بعد از مدتی نسخه موبایلی و پورت شده آن نیز برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. اگر از دوست داران بازی های آرامش بخش و ماجرایی هستید، در ادامه با معرفی و بررسی کلی بازی Behind the Frame: The Finest Scenery با ما در فارسروید همراه باشید.

 

دانلود بازی ماجرایی جالب و آرامش بخش «پشت قاب» اندروید (+دیتا)

Behind the Frame: The Finest Scenery ماجرای دختری جوان و هنرمند که یک نقاش است را بازگو می کند. این دختر جوان به تازگی تصمیم بزرگی در زمینه کاری اش گرفته و بعد از مدت ها تلاش موفق شده تا گالری شخصی اش را راه اندازی کند. حالا او نیاز دارد تا آثار هنری جدید خود را تکمیل کرده و آن ها را به موقع برای به نمایش گذاشتن در گالری آماده کند.

دانلود بازی ماجرایی جالب و آرامش بخش «پشت قاب» اندروید (+دیتا)

شما در نقش این دختر جوان باید این نقاشی ها را کامل کرده و با رنگ کردن قسمت های مختلف آن ها، این نقاشی ها را تکمیل و آماده کنید. مهم ترین وظیفه بازیکنان در طول بازی Behind the Frame: The Finest Scenery رنگامیزی کردن قسمت های مشخص شده در هر نقاشی است. روند بازی و سبک گیم پلی طوری طراحی شده تا هیچ خبری از چالش های سخت و پیچیده و استرس زا نباشد و به همین خاطر بازی پشت قاب: زیباترین منظره بدون شک جزو بازی های آرامش بخش از دسته عناوین ماجرایی قرار می گیرد. در کنار این مسئله، شما می توانید با زندگی روزمره این دختر جوان نیز آشنا شده و یک خط داستانی بسیار دوست داشتنی را دنبال کنید. این بازی به وسیله موتور بازی سازی Unity Engine طراحی شده و به همین خاطر در آن شاهد جزئیات گرافیکی کارتونی زیبا و طراحی های قابل تحسین هستیم. اگر به هنر و نقاشی علاقه دارید و از بازی های ماجرایی لذت می برید همین حالا نسخه پولی و کامل این بازی را به شکل رایگان و بدون محدودیت دریافت کنید و حسابی سرگرم شوید. قابل ذکر است که بازی Behind the Frame: The Finest Scenery با کسب امتیاز عالی ۴.۸ از ۵.۰ به خوبی در بین مخاطبین محبوب شده و به یکی از بازی های خوش ساخت و خلاقانه در این سبک تبدیل شده است.

دانلود بازی ماجرایی جالب و آرامش بخش «پشت قاب» اندروید (+دیتا)

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.silverliningstudio.behindtheframe را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 

دانلود فایل نصبی پولی بازی با لینک مستقیم – ۳۷ مگابایت

دانلود فایل دیتای کامل بازی با لینک مستقیم – ۴۷۷ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا