ب ام و جدید مناسب برای خانواده و مورد علاقه جوانان! (+عکس)

تمامی پیشرانه های مورد اشاره، توان خود را به محور جلو انتقال می دهند و با جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه هماهنگ می شوند.

موبنا؛ مازیار دانیالی ب ام و از محصول جدید خود یعنی اکتیو تورر در سری۲ رونمایی کرده و امیدوار است موفقیت چشمگیری را با این خودرو بدست آورد. ویژگی های طراحی می تواند برگ برنده ای برای اکتیو تورر سری۲ باشد زیرا از یک سو اتومبیلی مناسب برای خانواده ها محسوب می شود و از سوی دیگر با توجه به طراحی ستون آخر به خوبی می تواند نظر مخاطبان جوان را نیز به خود جلب کند.

کارشناسان براین باورند که طراحی این خودرو ارتباط مفهومی با شاسی بلند اکس۷ دارد. گریل(جلوپنجره) بزرگ، گرافیک داخلی چراغ های اصلی و خطوط عضلانی در نمای جانبی؛ ابزارهایی هستند که ارتباط مذکور را شکل داده اند.

رینگ های آلومینیومی با توجه به تریم در اندازه های ۱۶ تا ۱۹ اینچی ارائه می شوند. در نمای عقب نیز چراغ های اصلی و عناصر کرومی در بامپر(سپر) منظره ای لوکس و باکیفیت را ایجاد کرده اند. اینجا، خروجی اگزوز نیز برای دستیابی به نمایی یکپارچه به زیر بامپر انتقال یافته و در خط دید مستقیم حضور ندارد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۳۸۶ میلیمتر در طول، ۱۸۲۴ میلیمتر در عرض و ۱۵۷۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۷۶۰ میلیمتر است.

از طرفداران سرسخت برند BMW هستید؟ مطالعه داستان ب ام و را به شما توصیه می کنیم.

فضای داخل کابین نیز در نسل جدید کاملا بروزرسانی شده که از جمله می توان به نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات کیلومتر، نمایشگر ۱۰.۷ اینچی لمسی سیستم سرگرمی، نمایشگر هداپ و … اشاره کرد. جزئیات دیگر مانند طراحی سردنده، دکمه های تنظیمی و بخش هایی از کنسول جلو نیز کاملا تغییر یافته است.

در بخش پیشرانه، مدل پایه با کد ۲۱۸آی از تپنده توربوشارژ ۱.۵ لیتری ۱۳۶ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر استفاده می کند. با این مشخصات؛ خودرو طی ۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۱۴  کیلومتر برساعت است.

در مدل ۲۲۰آی پیشرانه ۱۷۰ اسب بخاری با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر پیش روی مشتریان قرار می گیرد. شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این مدل نیز برابر با ۸.۱ ثانیه و بیشینه سرعت ۲۲۱ کیلومتر برساعت است.

مدل ۲۲۳آی از موتور ۲ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر استفاده می کند. شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این مدل برابر با ۷ ثانیه و بیشینه سرعت ۲۴۱ کیلومتر برساعت است.

اما ب ام و طرفداران پیشرانه های دیزلی را نیز فراموش نکرده و برای آنها آپشن ۲۱۸دی را معرفی می کند که از تپنده ۴ سیلندر ۲ لیتری با ۱۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر استفاده می کند. شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این مدل ۸.۸ ثانیه و بیشینه سرعت ۲۲۰ کیلومتر محاسبه شده است.

تمامی پیشرانه های مورد اشاره، توان خود را به محور جلو انتقال می دهند و با جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه هماهنگ می شوند. این محصولات از فوریه ۲۰۲۲ در بازار اروپا حضور خواهند داشت و چند ماه بعد دو مدل پلاگین هیبرید نیز به خانواده اکتیو تورر اضافه خواهد شد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا