اعلام نتایج مرحله اول ارزیابی جایزه سال هوشمندسازی

با تلاش مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول، رویداد ملی جایزه سال هوشمندسازی با هدف انتخاب تیم‌های توانمند جهت دریافت بزرگترین حمایت مالی سال در حوزه توسعه خدمات هوشمندسازی، به نیمه راه خود رسید.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویکرد اصلی رویداد «جایزه سال هوشمندسازی» حل معضلات قدیمی کشور با راهکارهای فناورانه و هوشمندانه است که با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، به نیمه راه رسیده و در این مرحله پس از ارزیابی اولیه، نتایج به اطلاع شرکت کنندگان و برگزیدگان اولیه این رویداد رسید.

براساس جمع بندی نظرات کمیته علمی و با توجه به معیارهای اصلی در نظر گرفته شده برای ارزیابی، که در پایگاه اطلاع رسانی این رویداد موجود است، از میان ۸۸ ایده ثبت شده، ۴۴ ایده در اولویت بررسی مرحله نیمه نهایی قرار گرفت.

هر چند عدم راهیابی برخی تیم ها به مرحله نیمه نهایی به معنای ناتوانی آن شرکت ها نیست، لیکن ضرورت انتخاب تعداد محدودی ایده برای دریافت این حمایت و از طرفی تعداد زیاد شرکت کنندگان، کمیته علمی را ناگزیر به اولویت بندی از بین شرکت کنندگان کرد.

اکنون به راه یافتگان مرحله نیمه نهایی فرصتی داده شده تا اطلاعات تکمیلی از راهکار پیشنهادی خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند؛ طبق برنامه زمانبندی ظرف یک ماه آینده نیز برگزیدگان جهت ورود به مرحله نهایی طبق جلسات داوری، تعیین خواهند شد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری دبیرخانه فروم اینترنت اشیاء ایران به عنوان کارگزار برگزاری این رویداد ملی، سعی داشته تا مشاوره لازم و منتورینگ مناسب جهت تقویت طرح ها و پروپوزال ها به برگزیدگان مرحله نهایی ارائه شود تا بتوانند ارائه ایده آلی را در جلسات داوری داشته باشند.

امید می رود در سال اول برگزاری این رویداد ملی، راهکارهای مناسبی برای حل معضلات قدیمی کشور مبتنی بر استفاده از ایده های نو و فناورانه شناسایی و انتخاب شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا