استقبال مجلس از طرح اعطای کارت اعتباری

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص کارت‌های اعتباری یک ابتکار عمل است که بانک‌ها درحال انجام آن هستند و یابد زیرساخت‌های این کار طوری طراحی شود که در موارد دیگر نیز بتوان از این کارت‌های اعتباری استفاده کرد.

موبنا – محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص کارت‌های اعتباری به مردم، اظهار کرد: هر ابزاری که بتواند به حوزه مالی و بانکی کمک کند باید مورد استفاده قرار بگیرد نکته‌ای که وجود دارد این است که این اقدام راه‌های سوء استفاده‌های مالی را می‌بندد.

وی ادامه داد: نکته بعدی که وجود دارد این است باید هرچه سریع‌تر سیستم بانکی کشور به سمت الکترونیکی شدن در حوزه مالی برود، زیرا امروزه دنیا به آن سمت می‌رود پس نباید ایران از این رقابت جهانی عقب بیفتد.

صباغیان تاکید کرد: این کارت‌های اعتباری می‌تواند داد و ستد‌های کالا‌ها را سرعت ببخشد و همچنین باعث می‌شود که چرخ تولید کشور بچرخد و رونق بگیرد.

وی افزود: امروزه مهمترین حرکت سیستم دولتی کشور راه اندازی کارخانه‌های تعطیل است که با این کارت‌ها و اعتباراتی که در درون آن است، از طریق رونق بازار و افزایش فروش، کارخانه‌های تعطیل دوباره به چرخه تولید بر می‌گردند. پس هم مردم نیاز‌های خودشان را برطرف می‌کنند و هم تولید کننده دوباره جان می‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نکته مهم تخصیص کارت‌های اعتباری زیرساخت‌های آن است، زیرا باید از لحاظ امنیتی زیرساخت‌های خوبی برای این کارت‌ها تدبیر شود، اما اصل اختصاص کارت اعتباری به مردم اقدام مناسب و خوبی است و باید این حرکت استمرار پیدا کند.

صباغیان در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی از این حرکت بانک‌ها حمایت می‌کند، زیرا امروزه مردم در شرایط سخت و دشواری قرار گرفته‌اند که باید به آن‌ها به هر نحوی کمک کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا