کاربرد آینه کاری ستون در دکوراسیون داخلی

همانطور که از نامش پیداست، ستون های باربر به معنای واقعی کلمه ستون هایی هستند که بار اصلی خانه شما را تحمل می کنند و در فونداسیون نصب شده اند. به همین دلیل، هنگام طراحی یک فضای باز یا باز کردن فضای موجود، نمی توانید آنها را حذف کنید. هنگام تزئین در اطراف ستون های باربر یا ترکیب ستون ها در فضای خود، گزینه های زیادی وجود دارد. برای کمک به سهولت فرایند تصمیم گیری، منابع متعددی را برای الهام و ایده هایی در مورد نحوه تزئین بهترین ستون بررسی کرده ایم.

برخی از خانه ها و اتاق ها دارای ستون هایی در وسط فضا هستند. در حالی که این ها می توانند مزاحم باشند، چندین روش مانند آینه کاری ستون یا حتی استفاده از سنگ هاس تزئینی وجود دارد تا با بقیه اتاق ترکیب شود یا به یک هدف برسد. باید این نکته را بررسی کنید که آیا می خواهید ستون شما تزئینی باشد یا کاربردی؟ با در نظر گرفتن این دو گزینه، روش های محبوب برای تزئین ستون پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

رنگ آمیزی ستون با سایر دیوارهای اتاق شما می تواند نمای منسجمی به فضا بدهد. استفاده از تزیینات مشابه دیوارهای خانه نیز جلوه تزئینی زیبایی به شما می بخشد. برای اینکه ستون را در اتاق به نقطه کانونی معماری تبدیل کنید، استفاده از رنگ متضاد را برای دستیابی به این ظاهر در نظر بگیرید.

افزودن قالب به ستون شما می تواند ظاهری پیچیده و کلاسیک به آن ببخشد. قالب استفاده شده در تصویر بالا ساده است و ظاهر را در بقیه فضا تکمیل می کند. همچنین این قالب با درب انبار در پس زمینه هماهنگ می شود.

کاشی کاری ستون راه دیگری برای افزودن رنگ و بافت به فضای شما است. ترکیب و تطبیق کاشی ها می تواند جایگزین جالبی برای کاشی های سنتی باشد.

آینه کاری ستون یکی از راه هایی است که می توانید ستون را در فضای مورد نظر به زیبایی استتار کنید. با بازتاب تصاویر بقیه اتاق، ستون آینه ای تقریباً ناپدید می شود. استفاده از کاشی های آینه ای نیز یک روش متناوب برای پوشاندن سطح ستون است.

برای جلوه ای روستایی یا شهری به فضا می توانید از نمای آجری استفاده کنید که ظاهر اتاق شما را به شدت تغییر می دهد. اگر آجر کاری کامل ستون برای سلیقه شما جذاب نیست، می توانید بخشی از آن را با این نما تزئین کنید.

روکش چوبی گزینه دیگری برای پوشش ستون شما است. چوب تیره ای که ستون بالا را می پوشاند با رنگ سفید در اتاق متضاد است و در عین حال با سایر جزئیات اتاق مطابقت دارد.

ستون آشپزخانه را می توانید به راحتی با روکش سنگی بپوشانید و جلوه ای جذاب و زیبا ایجاد کنید، پوشش نازک سنگی مشابه کاشی است. این ستون پوشیده از سنگ با ظاهر مدرن باقی آشپزخانه تضاد زیبایی دارد. پانل های سنگ مصنوعی مشابه آنچه در زیر نشان داده شده است، برای صرفه جویی در هزینه و نصب آسان تر در دسترس هستند.

سنگ مرمر برای رسیدن به یک ظاهر عالی، سنگ دیگری است که می تواند جلوه ای مدرن به ستون های شما بدهد و احساس کلاسیک کلی به فضای شما ببخشد. در حالی که گران قیمت است، مرمر را می توان به صورت سفارشی از شرکت های تخصصی سنگ مرمر و گرانیت سفارش داد.

اگر فضای قرار گرفتن ستون این اجازه را به شما می دهد، یک قفسه می تواند این فاصله بین ستون و دیوار را به یک فضای مفید تبدیل کند. قرار دادن قفسه بندی در سطوح مختلف همانطور که در مثال نشان داده شده است، یک قفسه شخصی منحصر به فرد ایجاد می کند.

مانند بسیاری از پلان های طبقه باز، تشخیص یک اتاق از اتاق دیگر برای شما دشوار است. استفاده از ستون برای کنار یک تقسیم کننده اتاق می تواند به حل این مشکل کمک کند.

کابینت مخصوص نگهداری ظروف شیشه ای که از آن می توان برای نگهداری هر تعداد وسایل در خانه استفاده کرد نیز می تواند ایده فوق العاده جذابی برای تزئین ستون باشد. بسته به اندازه کابینتی که می خواهید بسازید، قفسه بندی و جلو شیشه ای به قسمت جلویی یا کناری ستون اضافه می شود تا یک کابینت سفارشی ایجاد شود.

ستون های رنگ آمیزی شده، نقطه ای مناسب برای هنر دیواری است که می تواند نمای منسجمی برای فضای شما ایجاد کند. تزئین ستون با هنرهای دیواری که حاوی رنگ های برجسته برای اتاق شما است، راهی عالی برای جلب توجه از خود ستون است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا