دانلود برنامه ضبط خودکار و با کیفیت تماس اندروید!

اگر شما نیز جزو کاربران پر مخاطب باشید و بنابر موقعیت شغلیتان تماس های مختلفی را در طول روز دریافت کنید بی شک به یک ابزار مطمئن برای ضبط تماس ها نیاز دارید تا بتوان علاوه بر ذخیره تمامی اطلاعات و جلوگیری از فراموشی آن ها در مواقع حساس خطر های گوناگونی را از خود دور نمایید.

موبنا – ابزار های مختلف و متنوعی برای ضبط تماس ها در مارکت اندروید موجود می باشد که در این پست مثل همیشه قصد داریم یکی از بهترین آن ها را معرفی نماییم. Call Recorder Skvalex عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای ضبط خودکار تماس ها می باشد که توسط SKVALEX Apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این استارت اپ تمامی تماس های ورودی و خروجی به صورت کاملا اتوماتیک در حافظه اسمارت فون ذخیره کنید و قادرید در هر زمان دیگری به آن ها دسترسی داشته باشید. فرمت های مختلفی برای ضبط تماس ها در لیست امکانات دیده می شود که بنا بر نیاز های خود می توانید هر کدامشان را انتخاب کنید. همان طور که اشاره شد برنامه های مختلفی با همین کارایی در مارکت اندرویی موجود می باشد که یکی از بزرگ ترین ضعف هایشان کیفیت پایین صدا است؛ اما در Call Recorder Skvalex همه چیز با نهایت کیفیت ضبط می شود! اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های ضبط تماس هستید بدون شک Call Recorder Skvalex نظرتان را جلب میکند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Call Recorder Skvalex اندروید :

  • ذخیره تمامی تماس های ورودی و خروجی با نهایت کیفیت ممکن

  • توانایی جست و جو در میان لیست ضدا های ضبط شده

  • دسترسی به فرمت های مختلف و متنوع برای ضبط تماس

  • ضبط کاملا هوشمندانه و خودکار بدون نیاز به هیچ گونه دستوری

  • اضافه کردن یادداشت به صدا های ضبط شده

  • قرار دادن رمز عبور و یا اثر انگشت بر روی برنامه

  • آپلود تماس ها در سرور های ابری

اپلیکیشن Call Recorder Skvalex با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع توانسته تا کنون توجه هزاران نفر را جلب نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی دریافت نمایید؛ همانطور که گفته شده در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها بهره ببرید.

 

دانلود فایل نصبی اصلی برنامه با لینک مستقیم – ۱۳ مگابایت

دانلود فایل نصبی کامل برنامه با لینک مستقیم – ۱۷ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا