fiido X؛ دوچرخه الکتریکی تاشو با برد ۱۳۰ کیلومتری (+عکس)

محصول مورد نظر نخستین دوچرخه برقی تاشو در جهان است که قدرت باتری را بدون نیاز به استفاده از سیم های در معرض دید انتقال می دهد.

موبنا؛ علی مهدوی – دوچرخه های تاشو که با ظاهری جمع و جور طراحی می شوند، گزینه هایی همه کاره، تسهیل کننده سیستم حمل و نقل و در عین حال نگهداری به شمار می روند. این دسته از دوچرخه ها را به راحتی می توان در فضاهای محدود مانند داخل خودرو، کمد و یا حتی زیر میز کار جای داد.

حال در راستای ایجاد انقلابی جدید در عرصه صنعت دوچرخه سازی، کمپانی چینی fiido از محصول مدرن خود رونمایی کرده است. محصول مورد نظر نخستین دوچرخه برقی تاشو در جهان است که قدرت باتری را بدون نیاز به استفاده از سیم های در معرض دید انتقال می دهد.

fiido X؛ دوچرخه الکتریکی تاشو با برد 130 کیلومتری (+عکس)

fiido X مجهز به باتری لیتیمی سه تایی ۴۱۷.۶Wh مجهز است و می تواند به برد بیش از ۱۳۰ کیلومتر و همچنین حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد. این دوچرخه رنگ آبی ویژه ای دارد و از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. وزن فریم تنها ۳ کیلوگرم است و همین موضوع باعث می شود که این محصول بسیار سبک و قابل حمل باشد. ساختار تاشو دوچرخه به طرز هوشمندانه ای پنهان شده است. fiido مدعی است که می توان ظرف فقط ۱۰ ثانیه دوچرخه را به طور کامل جمع کرد.

fiido X؛ دوچرخه الکتریکی تاشو با برد 130 کیلومتری (+عکس)

fiido X؛ دوچرخه الکتریکی تاشو با برد 130 کیلومتری (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا