مکانی مخفی برای بوگاتی شیرون! (+فیلم و عکس)

به گفته ولکنر، خودرو کاروان پرفورمنس اس با قیمت ۲.۰۳۵ یورو (۲.۴ میلیون دلار) عرضه خواهد شد و می توان با آن یک خودرو بوگاتی شیرون ۳ میلیون دلاری را جابجا کرد.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – شرکت آلمانی ولکنر موبیل یکی از لوکس‌ترین خودروهای کاروان قابل تصور را معرفی کرده است. اگر توانایی پرداخت برچسب قیمت چند میلیون یورویی را دارید، ممکن است صاحب یک خودرو سوپراسپرت نیز باشید که می توانید آن را با خودرو کاروان جدید ولکنر جابجا کنید. در یک ویدئو تبلیغاتی، ولکنر با معرفی خودرو کاروان جدید خود به نام پرفورمنس اس همراه با یک دستگاه بوگاتی شیرون که در فضای گاراژ زیر خودرو کاروان قرار می گیرد، نشان می دهد چنین امکانی وجود دارد.

 

 

به گفته ولکنر، خودرو کاروان پرفورمنس اس با قیمت ۲.۰۳۵ میلیون یورو (۲.۴ میلیون دلار) عرضه خواهد شد و می توان با آن یک خودرو بوگاتی شیرون ۳ میلیون دلاری را جابجا کرد. برای رنگ آمیزی قسمت خارجی خودرو از رنگ بنفش بادنجانی استفاده شده است. زمانی که خودرو ثابت است یک دیوار کشویی می تواند حتی فضای بیشتری را ایجاد کند. پنل های خورشیدی روی سقف خودرو کاروان پرفورمنس اس قرار دارند که با مجموع ظرفیت باتری ۱,۸۰۰ آمپر-ساعت همراهی می شوند.

گاراژ زیر خودرو به صورت هیدرولیکی ظاهر می شود. مالک خودرو سوپراسپرت آن را روی سکوی گاراژ قرار داده و سپس این بخش به داخل خودرو کاروان جمع می شود. بر همین اساس، بی نیاز از یک تریلر می توانید خودرو دوم خود را همراه داشته باشید.

در داخل خودرو کاروان پرفورمنس اس یک سامانه استریو برمستر پیشرفته با قیمت ۳۰۰ هزار یورو (۳۵۵ هزار دلار) قرار دارد. فضای ذخیره سازی بشقاب ها و فنجان ها که به صورت برقی بالا و پایین می رود از ویژگی های جالب توجه طراحی داخلی خودرو کاروان پرفورمنس اس است. یک حمام اندازه کامل با دوش مجزا استاندارد خودروهای کاروان را به سطح دیگری ارتقا داده است. اثاثیه و لوازم داخلی به رنگ سفید و روکش های چوبی تیره نیز تضاد جالب توجهی در فضای داخلی ایجاد می کنند.

یک آشپزخانه کامل که دارای اجاق، فر، مایکروویو، یخچال، ماشین ظرفشویی، و حتی دستگاه اسپرسوساز است از دیگر ویژگی های جالب توجه فضای داخلی خودرو کاروان پرفورمنس اس است.

خودرو کاروان پرفورمنس اس ۱۲ متر طول دارد. خریداران می توانند مخازن آب شیرین با ظرفیت ۷۵۰ تا ۱,۰۰۰ لیتر را سفارش دهند. نیروی مورد نیاز این خودرو را یک پیشرانه ولوو با توانایی تولید ۴۵۴ اسب بخار یا یک پیشرانه مرسدس بنز با توانایی تولید ۴۲۴ اسب بخار قدرت تامین می کند. هر دو پیشرانه با یک جعبه دنده اتوماتیک همراهی می شوند.

ولکنر پرفورمنس اس گزینه ایده آل برای رانندگی در مسافت های طولانی است. افزون بر این، زمانی که به مقصد برسید یک خودرو سوپراسپرت همراه دارید تا گردشی هیجان انگیز داشته و همچنین در یک خانه لوکس متحرک اقامت کنید.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا