تلویزیونی متفاوت از قبلی‌ها که قابلیت‌های عجیبی دارد! (+عکس)

شیفت تلاش می کند تا افزون بر زیبایی، محصولی کاربردی را ارائه کند که شامل یک مانیتور کاری در اندازه کوچک‌تر و یک سامانه تلویزیون/سرگرمی بزرگ‌تر می شود.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – در همین ابتدا باید به این نکته اشاره داشت که “شیفت” یک تلویزیون قابل رول شدن تطبیق‌پذیر است و فقط یک تلویزیون قابل رول شدن عادی نیست. برخلاف تلویزیون قابل رول شدن ال‌جی که نمایشگر آن می تواند در یک محفظه کوچک جمع شود و در زمان نیاز دوباره از محفظه خارج شده و نمایان شود، تلویزیون تطبیق‌پذیر شیفت می تواند بین دو فرمت تغییر اندازه داده که یکی نمایشگری کوچک‌تر در اندازه مانیتور و دیگری بزرگ‌تر در اندازه تلویزیون است.

توجیه رایج برای نمایشگر قابل رول شدن این است که در زمان عدم نیاز به استفاده از تلویزیون ناپدید شود، اما شیفت نوع جدیدی از فرمت را ارائه می کند. شیفت می تواند به نمایشگری در دو اندازه مختلف تبدیل شود که اندازه کوچک‌تر برای زمانی که پشت میز مشغول کار هستید و نمایشگر بزرگ‌تر برای زمانی که روی مبل نشسته و قصد دارید فیلم یا برنامه دیگری را تماشا کنید، قابل انتخاب است.

تلویزیونی متفاوت از قبلی‌ها که قابلیت‌های عجیبی دارد! (+عکس)

برای مدیریت این شرایط، شیفت از نمایشگری با قابلیت گسترش از کناره ها استفاده می کند در شرایطی که قابلیت چرخش نیز دارد (تصویر متحرک بالا می تواند به خوبی این شرایط را توضیح دهد)، از این رو، به طور موثر می تواند در هر دو جهت گسترش یابد. نمایشگر گسترش یافته نه تنها پهن‌تر بلکه بلندتر نیز است زیرا کل نمایشگر هنگام باز شدن ۹۰ درجه می چرخد (از این رو، پهنای افقی نمایشگر کوچک‌تر به ارتفاع عمودی نمایشگر بزرگ‌تر تبدیل می شود).

شیفت تلاش می کند تا افزون بر زیبایی، محصولی کاربردی را ارائه کند که شامل یک مانیتور کاری در اندازه کوچک‌تر و یک سامانه تلویزیون/سرگرمی بزرگ‌تر می شود.

در قاب تلویزیون شیفت یک وب‌کم چرخان قرار دارد که در زمان نیاز به سمت بیرون چرخیده و در مواقع دیگر در فضایی تاریک محو می شود تا یکپارچگی طراحی هرچه بیشتر حفظ شود.

تلویزیونی متفاوت از قبلی‌ها که قابلیت‌های عجیبی دارد! (+عکس)

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه طراحی شیفت توانایی آن در تغییر نسبت تصویر است. نمایشگر قابل رول شدن در کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین فرمت خود نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد، اما می تواند نسبت های تصویر دیگر را نیز ارائه کرده و هنگام تماشای محتوای صفحه گسترده نسبت تصویر ۱۶:۹ یا حتی برای نمایش ها یا برنامه های قدیمی نسبت تصویر ۴:۳ را ارائه کند. اگر از شیفت برای نمایش محتوای تلفن همراه خود استفاده می کنید، نمایشگر چرخان می تواند برای حالت پرتره استفاده شود و در صورت نیاز با اندکی گسترش می تواند نسبت تصویر یک تبلت را ارائه کند.

نمایشگر شیفت با یک پنل پشتی پارچه اندود پشتیبانی می شود که میزبان تمام قطعات الکترونیکی و عناصر دستگاه، مانند بلندگوها است. در قسمت پشتی پنل پارچه ای یک پوشاننده کابل وجود دارد که امکان پنهان کردن تمام پورت ها را فراهم می کند، در نتیجه، شیفت از هر زاویه ای محصولی مرتب و شیک دیده می شود.

 

شیفت به گونه ای طراحی شده است که در قسمت های مختلف خانه قابل استفاده باشد. این تلویزیون دارای پایه های فلزی چرخ‌دار برای جابجایی آسان است و پنل پارچه ای پشت دستگاه برای سازگاری با انواع دکورهای خانگی و فضاهای اداری در رنگ های مختلف عرضه می شود.

سئونگ‌هو رو و جون‌ها کام طراحان تلویزیون قابل رول شدن شیفت هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا