بازدید اعضای حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول

تعدادی از اعضای حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کردند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ظهر روز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، تعدادی از اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی در بازدیدی از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول که با همراهی مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل و جمعی از مدیران همراه اول انجام شد، در جریان دستاوردهای فنی و توانمندی های بومی نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور قرار گرفتند.

شورای عالی فضای مجازی در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ و با دستور رهبر معظم انقلاب به منظور ساماندهی و مدیریت تحولات فضای مجازی تشکیل شد.

این شورا راهبری اصلی در حوزه سیاست گذاری فضای مجازی را برعهده دارد و اپراتور اول سعی کرد تا در این بازدید، ضمن تشریح کامل فضای پلتفرم‌های سرویس‌دهنده دیجیتال، تحلیلی از وضعیت ترافیکی شبکه به بازدیدکنندگان ارائه کند تا آنان را در روند تصمیم‌سازی‌های هوشمندانه یاری کرده باشد.

تحلیل رفتاری کاربران فضای مجازی، وضعیت توسعه ارتباطات در کشور، آنالیز پلتفرم‌های دیجیتال از منظر سرویس‌دهی و خدمات، برنامه‌های آتی اپراتور در حوزه سرمایه‌گذاری، میزان و نوع حمایت از تولیدکنندگان داخلی، توجه و استفاده از ظرفیت متخصصان و نخبگان ایرانی و مختصری درباره تکنولوژی‌های نوین ارتباطی بخش‌هایی از گزارش ارائه شده به اعضای حقیقی شورای‌عالی فضای مجازی در این بازدید بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا