چاپگر هوشمند هواوی با قابلیت‌های نوین HarmonyOS در راه است

هوآوی از سال‌ها قبل بر روی توسعه و تولید محصولات هوشمند سرمایه‌گذاری کرده است و امروز شاهد طیف وسیعی از محصولات هوشمند هوآوی با فناوری‌های نوآورانه هستیم. به تازگی مشخص شده هوآوی در پی عرضه پرینتر هوشمند مجهز به سیستم عامل HarmonyOS است که می‌تواند تحول تازه‌ای در بازار لوازم هوشمند رقم بزند.

موبنا – اطلاعات به دست آمده از اپلیکیشن AI Life نشان می‌دهد هوآوی به زودی پرینتر هوشمند را هم به سبد محصولات خود اضافه می‌کند که اولین آنها می‌تواند ماه میلادی جاری از راه برسد. طبق گزارش‌ها، این پرینتر هوشمند دارای طراحی با رنگ سفید است و کارکردهایی همچون کپی و اسکن نیز ارائه می‌کند. چاپگر هوشمند هوآوی از ارتباط Wi-Fi و چاپ بی‌سیم از طریق اپلیکیشن مخصوص نیز پشتیبانی می‌کند.

افزون بر قابلیت‌های معمول مورد انتظار از چنین دستگاهی، پرینتر هوشمند جدید هواوی از سیستم عامل HarmonyOS برای ارائه برخی قابلیت‌های نوآورانه بهره می‌برد. هرچند هوآوی تاکنون به طور رسمی زمان رونمایی از چاپگر هوشمند خود را اعلام نکرده است، اما احتمالاً در ماه سپتامبر شاهد معرفی آن خواهیم بود.

انتظار می‌رود هوآوی در کنار چاپگر هوشمند مجهز به HarmonyOS، از محصولات بیشتری نظیر گوشی‌های سری Nova 9 و کامپیوتر All-in-one نیز رونمایی کند. طبق انتظارها، همه این محصولات در ماه میلادی جاری رسماً معرفی خواهند شد.

چاپگر هوشمند هواوی با قابلیت‌های نوین HarmonyOS در راه است

HarmonyOS سیستم عامل اختصاصی هواوی است که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. هارمونی تنها برای استفاده بر روی گوشی‌های هوشمند طراحی نشده و از تبلت گرفته تا تلویزیون و چاپگر، میزبان این سیستم عامل انقلابی خواهند بود.

این سیستم عامل امکان متصل کردن وسایل هوشمند مختلف برای خلق یک «اَبَر دستگاه» (Super Device) را میسر می‌کند تا یکپارچگی بی‌نظیری بین دستگاه‌های هوشمند برقرار شود و انتقال اطلاعات بین آن‌ها به بهترین شکل صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا