پیشنهاد جدید «رنو» برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل (+عکس)

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ از زبان طراحی آشنای رنو استفاده شده اما لوگوی فرانسوی جای خود را به یک نشان جدید داده است که مربوط به موبیلایز لیمو می شود.

موبنا؛ مازیار دانیالی – در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ خودروی جدیدی در خیابان های برخی کشورها(بازارهای هدف) دیده خواهد شد که “موبیلایز لیمو” نام دارد. یک سدان تمام الکریکی از رنو که به عنوان محصولی برای ارائه خدمات حمل و نقل مانند تاکسی های آنلاین و یا سرویس های کرایه خودرو طراحی شده و به عنوان یک خودروی شخصی قابل معامله نخواهد بود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ از زبان طراحی آشنای رنو استفاده شده اما لوگوی فرانسوی جای خود را به یک نشان جدید داده است که مربوط به موبیلایز لیمو  می شود.

خودرو برابر با ۴۶۷۰ میلیمتر در طول توسعه یافته و فضای جلوی پای سرنشین عقب برابر با ۲۸۸ میلیمتر است که این نسبت اعداد به فضای راحت صندلی عقب برای سرنشین قابل تعبیر است.

برای ردیف عقب ۲ پورت یو اس بی، دسترسی تنظیمی به سیستم صوتی، سیستم تهویه قابل تنظیم و نور ویژه مطالعه کتاب در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر باید بگوئیم، در طراحی فضای داخل کابین تمرکز اصلی بر ردیف عقب بوده است.

دو نمایشگر بزرگ روی کنسول جلو نصب شده که یکی ۱۰.۲۵ اینچی برای نمایش اطلاعات کیلومتر و دیگر ۱۲.۳ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی است. همچنین یک یخچال نیز در فضای بین صندلی های ردیف جلو جانمایی شده است. گرم کن صندلی ها و فرمان به همراه نورپردازی داخلی از دیگر ویژگی های کابین محسوب می شود.

در رابطه با پیشرانه الکتریکی نیز باید به یک موتور ۱۵۰ اسب بخاری با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر اشاره کنیم که بیشینه سرعت ۱۴۰ کیلومتر برساعت را برای موبیلایز لیمو فراهم می کند.

خودرو طی ۹.۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

انرژی مورد نیاز پیشرانه از یک باتری ۶۰ کیلووات ساعت با برد حرکتی ۴۵۰ کیلومتر تامین می شود. سیستم شارژ سریع طی ۴۰ دقیقه انرژی مورد نیاز برای پیمایش ۲۵۰ کیلومتر را در باتری ذخیره می کند.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷  اینچی آلومینیومی هستند.

در رابطه با ویژگی های ایمنی نیز باید به ۸ کیسه هوا، کروز کنترل تطبیقی، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر و … اشاره کنیم.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا