تامین نیازهای خدماتی و اطلاع‌رسانی مشتریان در درگاه مخابرات

مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران می‌توانند از طریق وب‌سایت این شرکت به نشانی و مشخصات کامل مرکز مخابراتی مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و علاوه بر تامین نیازهای اطلاعاتی از مجموعه خدمات شرکت مخابرات نیز استفاده کنند.

موبنا – در حالی که یکی از مهم‌ترین اهداف گسترش فناوری، جلوگیری از رفت‌وآمدهای غیرضروری و تسهیل زندگی افراد بوده است، بعضا یکی از مهمترین علل تردد مشترکان تلفن ثابت به مراکز مخابراتی و بانک‌ها همواره دریافت خدماتی است که به‌صورت غیرحضوری هم قابلیت دریافت آنها وجود دارد. همچنین در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می‌شود، می‌توان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده کرد.

در این راستا متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، می‌توانند با ورود به وب‌سایت tci.ir و انتخاب گزینه «مخابرات من»، ضمن بهره‌مندی از بسیاری از خدمات شرکت مخابرات ایران و تامین نیازهای اطلاعاتی، نشانی مرکز مخابراتی مربوط به شماره تلفن ثابت خود را نیز به دست بیاورند.

بنابر گزارش شرکت مخابرات ایران، هر مشترک با ثبت‌نام در مخابرات من، علاوه بر مشاهده قبض تلفن ثابت خود، می‌تواند خدمات دیگری چون دریافت ریزمکالمات و صورتحساب، دریافت و پرداخت کارکرد تلفن و قبض دوره ، باز کردن یا بستن صفر دوم، قطع و وصل تلفن، تغییر آدرس و کشف مزاحمت را نیز دریافت کند. مشتریان شرکت مخابرات ایران می‌توانند درخواست تلفن ثابت و اینترنت جدید را نیز از همین طریق ثبت کرده و وضعیت سرویس، ریز کارکرد و سرعت اینترنت خود را نیز چک و کنترل کنند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا