دانلود بازی اکشن خارق العاده «ظهور شیاطین» مخصوص اندروید

Darkness Rises – ظهور شیاطین از زیباترین، مهیج ترین و بهترین بازیهای اکشن و نقش آفرینی ۲۰۱۸ از NEXON Company برای اندروید است که ساعت ها پیش آپدیت اش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای نقش محور را به وجد بیاوریم!

موبنا – تاریکی تمام سرزمین بازی Darkness Rises را در بر گرفته و موجی از شیاطین خشمگین آماده اند تا به دروازه های شهر حمله ور شوند! راهی که پیش رو دارید راهی خطرناک است ولی باید مقاومت کنید و به قلب تاریکی ها بروید قبل از آنکه شیاطین فرصت حمله به شهر را پیدا کنند!

دانلود بازی اکشن خارق العاده «ظهور شیاطین» مخصوص اندروید

قهرمانان گروه تان را از دسته بندی های مختلفی مثل جنگجویان نابودگر و جادوگران انتخاب کنید، با قدرت ها و مهارت های خود هیولاهای ترسناک را سرنگون کنید یا حتی آن ها را به خدمت بگیرید و در نبردهای بعدی علیه کاربران دیگر از آن ها بهره ببرید! هم چنان که به قلب تاریکی ها میزنید با موجودات خبیثی روبرو خواهید شد که از خودتان بسیار قدرتمندترند و کشتن آن ها هم بسیار چالش برانگیز است، اما اراده قوی شما برای رسیدن به هدف همه ان ها را از بین خواهد برد! امکان ایجاد گیلد با کاربران دیگر سراسر جهان نیز وجود دارد تا بتوانید تجربه بهترین و هیجان برانگیزترین بازی نقش محور را در دیوایس تان به ارمغان بیاورید!

 

دانلود بازی اکشن خارق العاده «ظهور شیاطین» مخصوص اندروید

بازی Darkness Rises در مدت زمان کم بیش از ۱ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ را کسب کند که ما جدیدترین و آخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی کم نظیر Darkness Rises را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

دانلود بازی اکشن خارق العاده «ظهور شیاطین» مخصوص اندروید

نکات تکمیلی :

۱ – بازی اینترنتی و آنلاین است
۲ – برای ورود به بازی به داشتن نرم افزار فیلترشکن نیاز است
۳ – دیتای بازی از طریق خود بازی و در اجرای اولیه  با سرعت بالا دریافت میشود [بسته به نوع دستگاه ممکن است حجم دانلودی به ۶ گیگ هم برسد] ۴ – همیشه اپدیت بازی را از همین صفحه دانلود بکنید.
۵ – نسخه های جدید بازی هک نمیشود ؛ در صورت ریلیز مود برای دانلود عرضه میشود.
۶ – برای اجرای بدون مشکل بازی زبان گوشی را انگلیسی کنید.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۹۱ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا