گوشی قدرتمند موتورولا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

موتورولا از عرضه سه گوشی جدید به نام های اج ۲۰ پرو، اج ۲۰ و اج ۲۰ لایت به بازار خبر داده که دارای نمایشگرهای بزرگ او ال ای دی، سازگاری با نسل پنجم تلفن همراه و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند.

موبنا – به گزارش نیواطلس، گوشی اج ۲۰ پرو قدرتمندترین گوشی این مجموعه است. نمایشگر OLED بزرگ ۶.۷ اینچی با تفکیک رنگ بالا و بهره مندی از فناوری HDR10+ و نرخ تازه سازی صفحه ۱۴۴ هرتز از جمله امکانات این گوشی است. در این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۷۰ کوالکوم، ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

مهم ترین نقطه قوت این گوشی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با حسگر ۱.۵ اینچی و فناوری التراپیکسل است که عکاسی و فیلم برداری را در شب تسهیل می کند. دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی برای تقویت این دوربین در نظر گرفته شده است. توان زوم اپتیکی این گوشی ۵ ایکس است. گوشی یادشده می تواند تصاویر را با دقت ۸K و ۹۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند. از فناوری هوش مصنوعی نیز برای افزایش دقت تصاویر سلفی استفاده شده است. باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپری است و استفاده از گوشی را برای ۳۰ ساعت ممکن می کند. قیمت این گوشی ۸۳۰ دلار است.

گوشی اج ۲۰ دارای پردازنده اسنپ دراگون ۷۷۸ جی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. سایر امکانات این گوشی کم و بیش مشابه با گوشی قبلی است. قیمت این گوشی ۵۹۵ دلار است.

در نهایت اج ۲۰ لایت دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی او ال ای دی با نرخ تازه سازی صفحه ۹۰ هرتز و پردازنده دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین های این گوشی ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی، باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپری و قیمت آن ۴۱۵ دلار است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا