فراری «اف ۱۲ برلینتا» تبدیل به هیولای قرمز می‌شود! (+عکس)

جی تی ایتالیایی طی ۳.۱ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برثانیه می رسد و بیشینه سرعت نیز در گزارش های فراری برابر با ۳۴۰ کیلومتر برساعت مورد اشاره قرار گرفته است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – اف۱۲ برلینتا در حالت استاندارد هم یکی از جذاب ترین خودروهای اسپرت جهان است که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ روی خط تولید فراری قرار داشت. در این گرند تورر از پیشرانه ۶.۳ لیتری ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی با ۷۳۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۶۹۰ نیوتن متر استفاده شد.

با این آپشن در بخش پیشرانه، جی تی ایتالیایی طی ۳.۱ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برثانیه می رسد و بیشینه سرعت نیز در گزارش های فراری برابر با ۳۴۰ کیلومتر برساعت مورد اشاره قرار گرفته است.

اکنون یک نمونه کاستوم از برلینتا معرفی شده که بسیار مورد توجه رسانه های خودرویی مطرح جهان قرار گرفته است زیرا این هیولای قرمز با استفاده از دو توربوی غول پیکر که بخشی از کابینت آنها به علت محدودیت فضا در قسمت موتور و همچنین بزرگی اندازه خارج از درپوش موتور قرار دارد، به خروجی ۱۵۰۰ اسب بخار دست یافته که در نوع خود رقمی چشمگیر و جذاب محسوب می شود.

براساس اطلاعات موجود، این فراری در سال ۲۰۲۰ به قیمت ۳۰۰ هزار دلار خریداری شد و پس از آن تلاش برای تقویت پیشرانه و نصب توربوها آغاز شد. اکنون پس از گذشت یکسال، برلینتای توربودوقلو به رسانه های خودرویی معرفی شده و البته به قیمت جدید آن اشاره ای نشده است.

 

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا