پیشنهاد ۲.۷۵ میلیون دلاری برای مرسدس بنز ۴۶ ساله! (+عکس)

نمونه مورد اشاره از مرسدس بنز سری ۱۰۰ پولمان ۶۰۰ برای یک مشتری ثروتمند در لبنان بصورت سفارشی تولید شد. گفتنی است برای پوشش داخل کابین ابتدا از چرم آبی استفاده شد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – همزمان با معرفی جدیدترین اعضا خانواده مایباخ توسط مرسدس بنز، آنها را در مدل های اس۵۸۰ و اس۶۸۰ در گروه خودروی عصر ایران مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که می دانید؛ مایباخ یعنی عالی ترین سطح کیفیت در گروه مرسدس بنز و همین جایگاه موجب شده تا ارزش نام مایباخ در نوع خود ممتاز باشد.

در مطلب امروز هم سراغ یک مایباخ بسیار متفاوت می رویم که البته برچسب سال(۲۰۲۲) را همراه خود ندارد و مربوط به سال ۱۹۷۵ میلادی می شود.

نمونه مورد اشاره از مرسدس بنز سری ۱۰۰ پولمان ۶۰۰ برای یک مشتری ثروتمند در لبنان بصورت سفارشی تولید شد. گفتنی است برای پوشش داخل کابین ابتدا از چرم آبی استفاده شد.

برای این خودرو برچسب قیمت ۲.۷۵ میلیون دلاری در نظر گرفته شده است.

در سال ۲۰۰۷ مرکز خودروهای کلاسیک مرسدس بنز به سفارش یک مشتری این خودرو را در مالاگا خریداری کرد و پروسه طولانی بازسازی آن آغاز شد. بنا به درخواست مشتری جدید، تمامی بخش های خودرو وارد پروسه بازسازی و بازگشت به حالت اصلی کارخانه شد.

یکی از مهمترین بخش ها به داخل کابین مربوط می شود که در اشتوتگارت انجام شده و داخل کابین با چرم گیلاسی رنگ بازسازی شده است.

جالب آنکه برخی از فناورانه های سری مایباخ روز در این خودرو تزریق شده که از جمله می توان به سقف شیشه ای، سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی، پنل جدا کننده ردیف اول با صندلی های عقب و … اشاره کرد.

صندلی ها نیز مجهز به تنظیم هیدرولیکی هستند که از جمله فناورانه هایی است که وارد این خودروی کلاسیک شده است.

برای ردیف عقب از کولر پرتابل، یخچال کوچک و میزهای تاشو استفاده شده که همگی جز آپشن های مدل اصلی هستند.

سیستم تهویه اصلی نیز بازطراحی شده تا کابین با شرایط بهتری خنک شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا