پخش ویژه‌برنامه باغ آینه با هدف ترویج سبک زندگی رضوی

تولید و پخش ویژه‌برنامه «باغ آینه» با هدف ترویج سبک زندگی رضوی در دستور کار همراه اول قرار گرفت.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ویژه برنامه «باغ آینه» از امشب (۲۳ تیرماه) هر چهارشنبه شب به صورت مستقیم از حرم مطهر امام رضا(ع) پخش می شود.

این برنامه که با مشارکت همراه اول و آستان قدس رضوی تولید و پخش می شود، قرار است با حضور مهمانان مختلف به موضوع «سبک زندگی رضوی» بپردازد.

«باغ آینه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۲ از طریق پلتفرم های روبیکا و آیگپ پخش می شود و بینندگان آن با شرکت در پویش «می خواهم‌‌ امام رضا را خوشحال کنم»، می توانند در قرعه کشی سفر به مشهد مقدس شرکت کنند.

نخستین دور این ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت، خرداد ماه سالجاری در راستای تولید محتوای غنی جهت پخش در فضای دیجیتال تولید و پخش شد؛ که ضمن در برگرفتن آیتم های معنوی و به تصویر کشیدن زوایای حریم دو حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم و امام رضا(ع) در مشهد، از چهره های سرشناس هنری کشور و همچنین خادمان ویژه و افتخاری هر دو حرم دعوت به عمل آورده بود تا به گپ و گفت مستقیم با مردم بپردازند.

همراه اول به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال» و داشتن «بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران»، سالهاست که با سرمایه گذاری بر روی تجهیزات و سرمایه های بومی، زمینه برقراری ارتباطات در گستره ایران عزیز را فراهم آورده است و با اتکا به این ظرفیت ها، به سمت نقش آفرینی فعال در حوزه تولید محتوا رفته تا با پرچم داری در این عرصه، زمینه مشارکت حداکثری در این بخش را فراهم آورد و به غنای هر چه بیشتر بستر دیجیتال کشور بیفزاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا