دانلود موزیک پلیر کم حجم و مبتنی بر اکولایزر اندروید!

ProAudio Music Player عنوان یک موزیک پلیر کم حجم و مبتنی بر اکولایزر می باشد که توسط WiseSchematics توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – بار ها دیده می شود که کاربران اسمارت فون های اندرویدی به دنبال نرم افزار هایی پر حجم هستند! آن ها تصور می کنند که هر چه قدر حجم برنامه ها بیشتر باشد پس حتما کیفیت آن ها نیز بیشتر و بالاتر است. اما باید بدانید که این تصور کاملا اشتباه بوده و گاها نرم افزار هایی با حجم های چند کیلوبایتی امکانات گسترده ای را در اختیار ما قرار می دهند. اگر بخواهیم مثالی برای این موضوع بیاوریم می توانید به بخش پلیر ها در مارکت اندروید مراجعه کنید. در این قسمت شاهد بسیاری از پخش کننده های صوتی و تصویری هستید که برخی از آن ها حجم بسیار کمی داشته و توانسته اند توجه میلیون ها کاربر را به سمت خود جلب نمایند. یکی از این موزیک پلیر ها که بدون شک در آینده ای نه چندان دور جزو محبوب ترین ها به شمار می رود، ProAudio Music Player می باشد. این پخش کننده صوتی با داشتن حجمی بسیار پایین نه تنها حافظه اسمارت فون تان را اشغال نمی کند؛ بلکه موزیک های شما را با حداکثر کیفیت پخش خواهد نمود. در مقایسه های اولیه می توان آن را یک پخش کننده مشابه پاور ای ام پی دانست اما باید بگوییم که حتی در برخی از موارد نیز از این موزیک پلیر قوی تر است. بهتر است این پخش کننده صوتی را از دست ندهید و برای دریافت آن با ما همراه باشید.

پخش موزیک ها در محیطی ساده به کمک ProAudio Music Player

پس از نصب نرم افزار ProAudio Music Player با محیطی ساده رو به رو می شوید. به همین دلیل حتی مبتدی ترین کاربران نیز می توانند به سادگی هر چه تمام تر فایل های صوتی خود را با کیفیتی بسیار بالا اجرا کنند. بیش از ۱۰ فرمت محبوب فایل های صوتی تحت پشتیبانی این پخش کننده است که در میان آن ها می توان به mp3 ،flac ،wav ،ogg ،m4a و … اشاره کرد. در اجرای اولیه این استارت اپ سیستم هوشمند به طور خودکار تمامی حافظه را اسکن نموده و لیستی از موزیک ها را نمایش می دهد. با اضافه شدن فایل های صوتی جدید به حافظه داخلی و جانبی، نرم افزار سریعا تغییرات را شناسایی کرده و موزیک جدید را در لیست مورد نظر قرار خواهد داد.

پخش فایل های صوتی مبتنی بر اکولایزر!

شاید برای نرم افزاری با این حجم پذیرفتنش دشوار باشد اما در اپلیکیشن ProAudio Music Player کاربران با اکولایزری فوق العاده حرفه ای مواجه می شوند. شما به بیش از ۱۰ باند اکولایزر دسترسی دارید که صدا ها را در هر باند تا ۱۵ دسی بل می توانید تغییر دهید. در کنار توانایی ایجاد تغییرات به صورت دستی بیش از ۲۵ ایستگاه از پیش تنظیم شده نیز در اختیارتان قرار داده می شود. این ایستگاه های از پیش تنظیم شده بر اساس انواع سبک های موسیقی بوده و طرفداران موزیک ها می توانند به سادگی هر چه تمام تر هر کدام شان را فعال کنند.

گزینه های کنترل پخش موزیک

همانند دیگر پخش کننده های صوتی موجود در مارکت اندروید گزینه های متنوعی برای پخش فایل های صوتی در اختیار تان قرار داده می شود که استفاده و بهره مندی از آن ها تنها به شما بستگی دارد. به عنوان مثال می توانید یک موزیک را به صورت خودکار چندین بار پخش کرده و یا اینکه با استفاده از پخش شافل تنوع را در اجرای موزیک ها تا حد زیادی افزایش دهید. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که برخی از فایل های صوتی را بیش از دیگر آهنگ های تان اجرا می کنید، قادر خواهید بود که چندین لیست پخش را تنظیم نمایید. برای هر کدام از این لیست های پخش نامی جداگانه تنظیم کرده و آهنگ هایی خاص را برای هر لیست در نظر بگیرید.

 

دانلود موزیک پلیر کم حجم و مبتنی بر اکولایزر اندروید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه ProAudio Music Player اندروید :

  • بخش انواع موزیک و فایل های صوتی با حداکثر کیفیت ممکن
  • استفاده از بیشترین توان سخت افزاری برای ارائه صدایی شفاف
  • پشتیبانی از ۱۰ باند اکولایزر با توان تغییر باند ها تا ۱۵ دسی بل
  • دسترسی داشتن به ۲۵ ایستگاه از پیش تنظیم شده اکولایزر
  • جلوه های صوتی متعدد و گوناگون
  • دسته بندی خودکار آهنگ ها بر اساس معیار های مختلف
  • پشتیبانی از فرمت های گوناگون صوتی نظیر mp3 ،flac ،wav ،ogg ،m4a و …
  • پشتیبانی از انواع هدست های بلوتوثی و سیمی
  • امکان ایجاد تغییرات در رابط کاربری و تم برنامه

اپلیکیشن ProAudio Music Player با مجموعه امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه پخش فایل های صوتی توسط توسعه دهنده اش با قیمت ۲.۹۹ دلار منتشر و امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی دریافت نمایید.

 

دانلود فایل نصبی پولی برنامه با لینک مستقیم – ۴۱۴ کیلوبایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا