چگونه بدون واسطه از ایران در بایننس ترید کنیم؟

با توجه به تحریم های سایت ها و صرافی های آنلاین رمز ارز ها برای کاربران ایرانی، حتما برای شما هم سوال شده است که چگونه بدون واسطه از ایران در بایننس ترید کنیم؟  راهکار های مختلفی برای این مورد وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. اما سرور مجازی ترید باید …

با توجه به تحریم های سایت ها و صرافی های آنلاین رمز ارز ها برای کاربران ایرانی، حتما برای شما هم سوال شده است که چگونه بدون واسطه از ایران در بایننس ترید کنیم؟  راهکار های مختلفی برای این مورد وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

اما سرور مجازی ترید باید دارای چه ویژگی باشد تا برای ترید در بایننس مناسب باشد؟ همانطور که می دانید برای فعالیت در بایننس لازم است تا از سرور مجازی ترید استفاده کنید. اما نکته ای که باید مورد بررسی قرار دهید این است که این سرور مجازی باید دارای چه مشخصه هایی باشد تا بتواند اعتماد شما را جلب کند و به شما اجازه ترید در بایننس را بدهد؟ سرور مجازی ترید، نوعی خاص از سرور مجازی می باشد که از کشورها و شهرهای مخصوصی ارائه می شود تا تریدر ها در بازارهای مالی ارز دیجیتال و کاربران عضو فارکس بتوانند از آن استفاده کنند و همچنین امنیت حساب کاربریشان نیز حفظ گردد.

چطور برای ترید در بایننس تحریم را دور بزنیم؟

سرور مجازی بایننس یک کامپیوتر شبانه روز روشن در کشور دیگری است  (معمولا کشور های اروپایی نظیر هلند، آلمان، فنلاند، فرانسه و … بهترین سرعت دسترسی را از ایران دارند ) که بایننس اجازه فعالیت و ترید کردن را به کاربران آن کشور ها داده است. در حقیقت شما با وارد شدن به محیط سرور مجازی به نظر می رسد که در ایران نیستید و از کشوری دیگری در بایننس ترید می کنید. برای مثال شما یک شهروند هلندی و یا فرانسوی شناخته خواهید شد. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که هر تریدر باید مورد بررسی قرار دهد استفاده از سرور مجازی بایننس است چرا که به وسیله آن می توان تحریم ها را دور زد و از این سایت بدون نگرانی در بلاک شدن کیف پول و Wallet کسب درآمد نمود.

چگونه بدون واسطه از ایران در بایننس ترید کنیم؟

لازم به ذکر است که سایت Binance  و بسیاری از سایت های مشابه که ایران را تحریم کرده اند به کاربران ایرانی حساس می باشند و اگر متوجه شوند که شما از ایران وارد سایت بایننس شده اید حسابتان را سریعا می بندند و احتمال بلاک دائمی موجودی شما نیز بسیار زیاد است. گزارش شده است که برخی کاربران که حسابشان مسدود شده نتوانستند سرمایه خود را بازگردانند و از این رو بسیار ضرر کرده اند. بنابراین اگر می خواهید وارد سایت بایننس شوید و در آنجا فعالیت داشته باشید فراموش نکنید که استفاده از سرور مجازی بایننس و داشتن IP ثابت از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیا بایننس تنها ایران را تحریم کرده است؟

آیا فقط کاربرانی ایرانی هستند که حق ترید در بایننس را ندارند و تحریم شده اند؟  لازم به ذکر است که بایننس ده ها کشور مختلف را برای ترید در این سایت تحریم کرده است. برخی از این کشور ها شامل ایران ، عراق ، سوریه و آمریکا می باشد، ساکنان و شهروندان این کشور ها حق فعالیت در بایننس را نداشته و نمیتوانند ارز دیجیتالی داخل وب سایت Binance.com معامله کنند. بایننس یک برخی کشور دیگر را هم در لیستی قرار داده که باید مدارک احراز هویت ، مانند « پاسپورت » ، « گواهی نامه » و « قبض آب / برق محل سکونت » را ارائه دهند ، برای مثال «کشور آلمان » در این لیست قرار دارد .

چطور باید با سرور مجازی بایننس کار کنیم ؟

برای کار با سرور مجازی بایننس ، شما هیچگونه علم و دانش خاصی نیاز نخواهید داشت .

تنها لازم است تا:

یک عدد موبایل یا کامپیتور یا لپ تاپ یا تبلت داشته باشید . ( فرقی ندارد چه برند یا مدلی باشد )

یک اینترنت خوب در داخل کشور داشته باشید، یک اینترنت ADSL ساده با سرعت ۸ مگ کافی است .

با داشتن دو مورد بالا ، شما توانایی استفاده از سرور مجازی بایننس و ترید یا همان آی پی ثابت برای ترید را خواهید داشت .

چگونه بدون واسطه از ایران در بایننس ترید کنیم؟

یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که برخی تریدر ها مرتکب می شوند استفاده از VPN است. VPN نمی تواند IP ثابتی به شما بدهد و از این رو با هر بار وصل شدن به آن IP شما تغییر می کند بنابراین ساییت بایننس متوجه می شود که شما با IP دیگری وارد سایت شده اید و انونی نیست و اگر مشکلی برای کانکشن شما پیش بیاید نمی تواند آن را پیگیری کنید. در این صورت است که بسیاری از تریدر ها متحمل ضرر های مالی سنگین می شوند. بنابراین بهترین راه برای ترید در بایننس استفاده از سرور مجازی بایننس است که به شما IP ثابت می دهد و شرکت ارائه دهنده در صورت بروز هر گونه مشکلی در هنگام کانکشن مشکل شما را پیگیری و رفع می کند.

سرور مجازی ترید را از کجا بخریم؟

سرور ترید یا سرورهای مخصوص بایننس را لازم است تا از مراکز معتبر و مخصوص ارائه سرور مجازی تهیه کنید. همانطور که می دانید شرکت توشن ارائه دهنده برترین انواع سرور مجازی ترید می باشد شما بسته به بودجه و همچنین نیازی که دارید می توانید از پِلن های مختلفی که توشن برای کاربران خود آماده کرده است استفاده کنید.

چگونه بدون واسطه از ایران در بایننس ترید کنیم؟

برای اینکه بتوانید سرور ترید یا سرور مجازی مورد نیازتان را بخرید مراحل زیر را انجام بدهید:

۱- به وب سایت توشن وارد شوید.

۲- بعد از وارد شدن به وب سایت توشن، از منوی سرور مجازی، سرور مجازی ترید را انتخاب کنید.

۳- بعد از بازشدن صفحه سرورهای مخصوص ترید، یکی از پلن های مورد نیازتان را با توجه به کاربردی که می خواهید را انتخاب کنید و سفارشتان را ثبت کنید.

https://toshan.net/vps/trade-binance

چطور باید به سرور مجازی ترید متصل شویم؟

اگر می خواهید با گوشی موبایل اندرویدی به بایننس وصل شوید لازم است تا برای اتصال به وسیله موبایل از نرم افزار RDP Client استفاده کنید می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید و با اطلاعات دریافت شده از شرکت توشن، به سرور تان متصل شوید .

اگر می خواهید با گوشی موبایل اپل به بایننس وصل شوید لازم است تا برای اتصال به وسیله موبایل همان نرم افزار RDP Client را باید از App Store بگیرید .

بر روی لپ تاپ ها و کامپیوتر های ویندوزی Remote Desktop Connection که داخل هر ویندوز و کامپیوتری هست را استفاده کنید .

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید و بایننس  توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما ( هلند، آلمان، فنلاند، فرانسه و … ) به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

چگونه بدون واسطه از ایران در بایننس ترید کنیم؟

 

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور مجازی بایننس و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید.

برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند ۹۱۰۰۶۹۹۶ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

توشن، ارائه دهنده خدمات حرفه ای سرور اختصاصی و سرور مجازی

www.Toshan.net

منابع:

سرور مجازی ترید

آی پی ثابت ترید و بایننس

سرور مجازی هلند

 

دکمه بازگشت به بالا