یکی از بهترینهای کلاس شاسی بلند با ۳ ردیف صندلی (+عکس)

گرند چروکی L در تریم پایه ۵۴۶۹۰ دلار قیمت گذاری شده و در نمونه ای که تصاویر آنرا مشاهده می کنید یعنی اورلند مجهز به سامانه تمام چرخ محرک قیمت برابر با ۶۲۸۲۰ دلار است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – همزمان با معرفی گرند چروکی L؛ این محصول محبوب از جیپ را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که اطلاعات مرتبط اینجا قابل دسترسی است. اکنون تصاویر خارج از استودیو این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

گرند چروکی L در تریم پایه ۵۴۶۹۰ دلار قیمت گذاری شده و در نمونه ای که تصاویر آنرا مشاهده می کنید یعنی اورلند مجهز به سامانه تمام چرخ محرک قیمت برابر با ۶۲۸۲۰ دلار است.

در این خودرو تنها یک گزینه برای پیشرانه پیش روی مشتریان قرار دارد. تپنده ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری که ۲۹۳ اسب بخار خروجی و ۲۶۰ پوندفوت گشتاور دارد. این مجموعه با جهبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود و سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد.

شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۱۳ لیتر، در بزرگراه ۹.۴ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۱.۲ لیتر است. وزن خالص خودرو برابر با ۲۲۶۷ کیلوگرم است.

ظرفیت یدک کشی گرند چروکی L برابر با ۲۸۱۲ کیلوگرم محاسبه شده است.

از منظر طراحی، گرند چروکی جدید همچنان مسیر موفق نسل های قبلی خود را دنبال می کند تا یکی از زیباترین شاسی بلندهای صنعت بین المللی خودرو پیش روی مخاطب قرار داشته باشد.

گرند چروکی ال مدل ۲۰۲۱ از منظر ابعاد برابر با ۵۲۰۴ میلیمتر در طول، ۱۹۶۳ میلیمتر در عرض و ۱۸۱۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۳۰۹۱ میلیمتر است.

در فضای داخل کابین این شاسی بلند با ۳ ردیف صندلی جزئیات باکیفیت و به خوبی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. ۱۲ پورت یو اس بی از نوع A و همچنین تایپ-سی که برای هر ۳ ردیف در نظر گرفته شده و همچنین صندلی های مجهز به تنظیم الکتریکی، چرم و چوب، عناصر آلومینیومی، نمایشگر ۱۰.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر، سیستم صوتی پیشرفته با ۱۹ اسپیکر و قدرت ۹۵۰ وات، نمایشگر سیستم سرگرمی ۱۰ اینچی و … بخشی از امکانات این فضا هستند.

گفتنی است ارزانترین گرند چروکی مدل ۲۰۲۱ با قیمت ۳۸۶۹۰ دلار در بازار آمریکا عرضه شده است.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا