کپی‌کاری ایرانسل از دست همراه اول حاشیه‌ساز شد!

ایرانسل در اقدامی عجیب با کپی‌کاری از طرح‌های مشتری‌مدارانه همراه اول، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. اپراتور دوم اخیرا از طرحی رونمایی کرد که مشابه آن یک روز قبل‌تر توسط همراه‌ اول به مشترکانش ارائه شده بود.

موبنا؛ نرگس‌السادات حجازیان – همراه اول ۲۲ خرداد ماه جاری از طرح بسته ویژه دهه کرامت رونمایی کرد. در این طرح که به مناسبت دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) در اول تیر ماه اجرا می‌شود. بسته‌ها و تخفیف‌های متنوعی برای مشترکین اپراتور اول در نظر گرفته شده است.

کپی‌کاری ایرانسل از دست همراه اول حاشیه‌ساز شد!

در بخشی از این طرح همراه اول به ارائه سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت برای مدت سه روز اشاره کرده و در مقابل ام.تی.ان-ایرانسل نیز برای اینکه از اپراتور اول عقب نماند، کپی همین طرح را با عنوان «بسته استقبال تابستانه» معرفی کرد.

در واقع ایرانسل به تقلید از همراه اول از طرحی رونمایی کرده که در آن سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه ایرانسلی، برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری ارائه شده است.

نکته جالب‌تر اینکه ایرانسل تلاش کرده حتی در بحث زمان و مبلغ بسته نیز دقیقاً مشابه همراه اول عمل کند. آن‌طور که روابط عمومی ام.تی.ان-ایرانسل در وب‌سایت رسمی آن اطلاع‌رسانی کرده، بسته تابستانه به مدت سه روز دارای اعتبار است و از ۲۲ خرداد تا اول تیر ۱۴۰۰، با تخفیف ۱۰ هزار تومان، برای فعال‌سازی در اختیار تمام مشترکان قرار گرفته است.

جالب اینکه این اپراتور حتی تلاش نکرده کمی خلاقیت را چاشنی کپی‌کاری خود کند، از این رو نه‌تنها در ایده و اجرای طرح، بلکه حتی در اعداد و زمان هم کاملاً دنبال‌روی اپراتور اول بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا