نگاهی به تریم پلاتینوم از محصول جدید نیسان (+عکس)

چهره جدید پث فایندر آنرا به خوبی وارد فاز رقابت با دیگر محصولات روز کلاس شاسی بلند در بازار جهانی کرده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی پث فایندر یکی از محصولات باسابقه در مجموعه نیسان است که پیش از این اشاره ای به سوابق آن(اینجا) داشتیم و همچنین جدیدترین مدل آن(اینجا) را نیز معرفی کردیم.

اکنون تصاویر خارج از استودیو مربوط به تریم پلاتینوم نیسان پث فایندر ۲۰۲۲ در اختیار رسانه ها قرار گرفته که در ادامه مطلب نگاهی بدان خواهیم داشت.

چهره جدید پث فایندر آنرا به خوبی وارد فاز رقابت با دیگر محصولات روز کلاس شاسی بلند در بازار جهانی کرده است. در طراحی کابین نیز بویژه برای تریم پلاتینوم یک محیط زیبا و باکیفیت را مشاهده می کنیم که البته فناورانه های جذابی را نیز همراه خود دارد.

نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات کیلومتر و نمایشگر ۹ اینچی سیستم سرگرمی تراکم پیکسلی بالا و تصاویر باکیفیتی را به نمایش می گذارند. صندلی های کاپیتانی در ردیف دوم نیز از دیگر جذابیت های این تریم محسوب می شود.

به رغم تغییرات مهم در نمای ظاهری و طراحی داخلی کابین، نیسان ترجیح داده تا از پیشرانه قبلی در مدل ۲۰۲۲ نیز استفاده کند. تپنده ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری که ۲۸۴ اسب بخار  خروجی و ۲۵۹ پوندفوت گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

شاخص مصرف سوخت در نمونه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۱۱.۷ لیتر، در بزرگراه ۹.۴ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۰.۷ لیتر است.

وزن خودرو ۲۰۹۸ کیلوگرم و ظرفیت یدک کشی آن ۲۷۲۱ کیلوگرم محاسبه شده است.

در بخش ایمنی امکاناتی مانند ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر، نمایش نقاط کور دید راننده، ترمز اتوماتیک عقب، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط به عنوان آپشن استاندارد در تمامی تریم ها ارائه می شوند. برای پلاتینوم کروز کنترل تطبیقی نیز به دیگر امکانات اضافه می شود.

براساس جدیدترین اطلاعات؛ قیمت پایه پث فایندر ۲۰۲۲ در تریم اس از ۳۳۴۱۰ دلار برای بازار آمریکا آغاز می شود و در تریم پلاتینوم با بهترین امکانات به ۴۶۱۹۰ دلار می رسد. برای انتخاب سامانه تمام چرخ محرک باید ۱۹۰۰ دلار دیگر به این مبلغ اضافه کرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا