خودرویی با ۵ هزار سال تاریخ در خیابان های لندن دیده شد! (+فیلم)

براساس برنامه های بنتلی تنها ۱۲ دستگاه از باکالار تولید می شود البته اگر نسخه معرفی و نمایش آنرا نیز در نظر بگیریم، تعداد باکالارها به ۱۳ دستگاه محدود خواهد شد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل و همزمان با معرفی یکی از خاص ترین محصولات صنعت جهانی خودرو؛ اینجا با بنتلی باکالار آشنا شدیم. خودرویی که فقط جزئیات کابین آن ۵ هزار سال تاریخ دارد!

سپس تصاویر نمونه اولین این محصول در شرایط آزمون رانندگی و خارج از استودیو منتشر شد که اینجا بدان نیز پرداختیم.

اکنون فیلمی در خیابان های لندن از این محصول کم نظیر در دسترس قرار دارد که در ادامه آنرا مشاهده خواهیم کرد.

 

 

همانطور که عنوان شد؛ باکالار توسط دپارتمان مولینر ارائه شده که یکی از بخش های جذاب و باسابقه(در زمینه شخصی سازی خودرو) در کمپانی بنتلی محسوب می شود. این خودرو در ۱۲ دستگاه تولید خواهد شد و برچسب قیمت ۱.۹۱ میلیون دلاری را نیز با خود حمل می کند.

باکالار را باید یک خودروی بدون سقف واقعی دانست، دلبری به سبک اسپرت های بدون سقف کلاسیک که با جادوگری مولینر باردیگر متولد شده است. تمامی قطعات باکالار بطور اختصاصی برای این محصول آماده شده اند غیر از دستگیره درب ها که دقیقا همان نمونه مورد استفاده در کانتیننتال هستند و این تشابه برای استفاده از سیستم ورود بدون کلید بوده است. قطعا مخاطبان هم انتظار ندارند که کمپانی انگلیسی یکبار دیگر این فناوری خود را اختراع کند!

خودرویی با 5 هزار سال تاریخ در خیابان های لندن دیده شد! (+فیلم)

براساس برنامه های بنتلی تنها ۱۲ دستگاه از باکالار تولید می شود البته اگر نسخه معرفی و نمایش آنرا نیز در نظر بگیریم، تعداد باکالارها به ۱۳ دستگاه محدود خواهد شد.

در بخش پیشرانه از تپنده ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توربودوقلو با ۶۵۰ اسب بخار خروجی و گتشاور ۹۰۰ نیوتن متر استفاده شده است.

چوبی که برای ساخت جزئیات کنسول اصلی در کابین باکالار استفاده شده از مناطق باتلاقی، دریاچه ها و رودخانه های فنز در انگلیس جمع آوری شده است. درختانی که بطور طبیعی افتاده اند و برای ۵ هزار سال در مناطق مذکور مدفون بوده اند.

از پشم طبیعی نیز به عنوان مکمل برای قسمت های دیگر در کابین استفاده شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا