با حضور ۸۸/۵۳درصد سهامداران؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران از دقایقی پیش آغاز شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، از ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در سالن همایش های ساختمان زنده یاد وفاغفاریان آغاز شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و بر اساس اطلاعیه رسمی هیأت مدیره این شرکت، با توجه به ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ب/۹۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ سازمان بورس و اوراق بهادار ومصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر نموده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت ها صرفا در صورتیکه با حضور حداکثر ۱۵ نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار گردد ، امکان پذیر می باشد. به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور به سهامداران توصیه شده است از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه از طریق درگاه های اطلاع رسانی شرکت در وبسایت شرکت مخابرات ایرانwww.tci.ir/live پخش آنلاین آپارات www.aparat.com/tci.ir و پخش آنلاین اینستاگرام www.Instagram.com/tci_iran اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، به منظور رعایت اصول بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از توزیع صورتهای مالی ، گزارش فعالیت هیئت‌مدیره ، بسته های تبلیغاتی و پذیرایی رایج در مجامع خودداری شده و لذا از سهامداران محترم درخواست می‌شود اطلاعات مورد نیاز را از سامانه کدال به نشانی www.codal.ir دریافت نمایند.

همچنین سهامداران می توانند با شماره تلفن ۸۸۵۴۸۸۱۳-۰۲۱ و پست الکترونیکی saham@tci.ir برای تماس و طرح سؤالات خود در زمان برگزاری مجمع استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا