بهترین ترفند برای حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی و فری فایر

آشنایی با ترفندها، تکنیک ها و راه های میانبر و استفاده از آنها در هر کاری می تواند تضمین کننده تسریع در انجام کار و نزدیک شدن به موفقیت باشد. این قاعده برای بازی های ویدیویی و موبایلی نیز صدق می کند.

برای آنکه گیمرها با تمامی ترفندها و جزئیات بازی ها آشنا شوند لازم است که زمان و انرژی زیادی صرف آن بکنند و این کار بسیار سختی می باشد به همین دلیل استفاده از ترفندها و تکنیک ها می تواند بهترین راهکار باشد. بازی های Call Of Duty Mobile و Garena Free Fire از جمله بازی های محبوب و جذاب است که بیش از صدها میلیون گیمر از سراسر جهان آنها را دانلود و نصب کرده و از آنها برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده می کند. در ادامه مطلب به بررسی بهترین ترفندها و تکنیک های بازی های کالاف دیوتی و فری فایر پرداخته خواهد شد.

 

تکنیک و ترفندهای بازی های کالاف دیوتی و فری فایر

برای موفقیت و پیروزی در بازی های موبایل لازم است که به فاکتورها و نکات مختلفی توجه شود. از جمله مهم ترین فاکتورهایی که در موفقیت بازیکنان در بازی های موبایلی دخیل هستند می توان به مواردی همچون داشتن گوشی و پلتفرم مناسب، داشتن استعداد و علاقه به بازی، داشتن اطلاعات و دانش کافی، تمرین کردن مداوم و مستمر، کنترل احساسات و هیجانات در بازی و … اشاره کرد. علاوه بر این نکات استفاده از ترفندهای مختلف نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. از جمله مهم ترین و بهترین ترفندهای بازی های کالاف دیوتی و فری فایر می توان موارد زیر را عنوان کرد:

بهترین ترفندهای بازی Call Of Duty Mobile

بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی اکشن و تیراندازی از کمپانی اکتیویژن است که در آن بازیکنان می توانند مراحل و ماموریت های مختلفی را تجربه کرده و با چالش های مختلفی مواجه شوند. از جمله بهترین ترفندهای این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی کامل با نقشه بازی

هرچقدر بازیکنان آشنایی بیشتری با نقشه بازی کالاف دیوتی داشته باشند از شانس بیشتری برای موفقیت و پیروزی برخوردار هستند. این بازی دارای نقشه های متنوعی است که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند و بازیکن باید با جزئیات آن به خوبی آشنا باشد تا مورد حمله دشمن قرار نگیرد.

فعال بودن و داشتن حرکت مستمر

به صورت کلی داشتن حرکت های زیگزاگی و سریع از اصلی ترین ترفندهای بازی های تیراندازی و تفنگی است و بازیکنی که در یک مکان ثابت و منفعل باشد شانس بسیار کمی برای پیروزی دارد و قطعا زود شکست می خورد. بازیکن باید در بازی حرکت های سریع و زیگزاگی داشته باشد تا به راحتی مورد هجوم دشمن قرار نگیرد.

انتخاب مکان فرود و سلاح مناسب

در این بازی بازیکنان از یک هواپیما وارد نقشه بازی می شوند بنابراین باید در انتخاب محل فرود دقت بالایی داشته باشند چرا که مشخص نیست بازیکن از چه سمتی مورد حمله قرار خواهد گرفت. گیمر باید در مکانی فرود بیاید که به سلاح های مناسبی دسترسی داشته باشد. بازیکن باید بتواند بهترین و مناسب ترین سلاح را انتخاب کند. در این بازی بازیکن باید همیشه مسلح باشد چرا که به هیچ عنوان زمان و مکان حمله دشمنان مشخص نیست و ممکن است در هر موقعیت مورد حمله و هجوم دشمنان قرار بگیرد.

انتخاب هم تیمی مناسب

یکی از مهم ترین ترفندهای بازی کالاف دیوتی انتخاب هم تیمی مناسب است. این بازی یکی بازی تیمی است و اگر بازیکنان نتوانند به خوبی با هم همکاری داشته باشند قطعا نمی توانند موفقیتی نیز کسب کنند. بازیکنان باید بتوانند در مبارزات و رقابت ها به خوبی همدیگر را پوشش دهند و به بهبودی یکدیگر کمک کنند.

 

بهترین ترفند برای حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی و فری فایر

برنامه ریزی برای هر بخش از بازی

یکی دیگر از ترفندهای مهم بازی کالاف دیوتی داشتن استراتژی و برنامه مناسب در حالت ها و بخش های مختلف است. بازیکنی که از یک برنامه مناسب در بازی پیروی نکند شکست می خورد و از جریان بازی خارج خواهد شد. بخش های مختلف بازی مانند بتل رویال، زامبی، تن به تن و … نیازمند داشتن استراتژی و برنامه مشخص است و بازیکن باید بتواند متناسب با هر قسمت سلاح و تجهیزات انتخاب کند.

شخصی سازی تنظیمات بازی

یکی از بهترین امکانات که در بازی کالاف دیوتی وجود دارد امکان شخصی سازی و سفارشی سازی بازی است. بازیکنان می توانند تنظیمات بازی را مطابق میل خودشان تغییر بدهند و آنگونه که تمایل دارند از دکمه های تنظیمات و کنترلر بازی استفاده کنند. گیمر می تواند با خرید سی پی کالاف دیوتی از تمامی امکانات موجود در بازی استفاده کند و آیتم های مختلف را مطابق میل خودش شخصی سازی کند.

قفل کردن شخصیت در حالت دویدن

کنترل کاراکتر بازی در حالت دویدن و تیراندازی به صورت همزمان کار بسیار دشواری است و معمولا بازیکنان حرفه ای نیز در این امر مشکل دارند. بازیکنان می توانند از حالت قفل کاراکتر در هنگام دویدن استفاده کنند تا بتوانند تمرکز و توجه خودشان را بر روی مبارزات و تیراندازی معطوف کنند. قفل کردن کاراکتر باعث افزایش تمرکز بازیکن شده و به او اجازه می دهد که به راحتی با دشمنان رقابت کنند. در سایت زوم تک مقاله ای با عنوان نقد و بررسی دقیق بازی کالاف دیوتی و فری فایر منتشر شده است که می تواند اطلاعات دقیقی از این بازی ها به بازیکنان ارائه کند و در موفقیت آنها موثر باشد.

مهم ترین ترفندهای بازی FreeFire

بازی فری فایر نیز همانند بازی کالاف دیوتی یک بازی اکشن و بتل رویال است که محصول کمپانی ۱۱۱dots Studio می باشد. در این بازی ۵۰ بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که بتوانند به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. از جمله بهترین ترفندهای این بازی می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

 

بهترین ترفند برای حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی و فری فایر

فعالی بودن و تحرک بالا

بازی فری فایر نیز همانند بازی COD یک بازی تیراندازی است و اکشن است و نوع حرکت بازیکنان اهمیت بسیار زیادی در نتیجه بازی دارد. منفعل بودن و نداشتن حرکت در این بازی به معنی نابودی و شکست بازی می باشد. بازیکنان به هیچ عنوان نباید بر روی یک خط و به صورت پیش بینی شده حرکت کنند چرا که به راحتی مورد حمله دشمنان قرار می گیرند و به راحتی هدشات شوند.

انتخاب کاراکتر مناسب

در بازی free fire کاراکترها و شخصیت های متعددی وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند و بازیکنان باید متناسب با نقشه، شرایط، حالت، تجهیزات و امکانات، کاراکتر خودشان را انتخاب کنند. از جمله شناخته شده ترین کاراکترهای موجود در بازی می توان به Ford، Nikita، Andrew، Misha، Kla، Kelly و Maxim اشاره کرد که هر کدام قابلیت های ویژه ای دارند.

استفاده از GLOO WALL و نارنجک ها

GLOO WALL به عنوان یک سپر دفاعی برای بازیکنان در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و استفاده از آن یکی از بهترین ترفندهای بازی می باشد. استفاده از این دیوار خصوصا در زمان درگیری ها، خشاب گذاری، استتار و فرار از تیررس دشمن، استفاده از کیت سلامتی و جلوگیری از ورود بازیکنان به یک محل و … بسیار حیاتی است. همچنین بازیکنان می توانند با بهره گیری از نارنجک ها در موقعیت های مختلف موفقیت و برد خودشان را تضمین کنند.

بهره گیری از برج اسنایپر

برج های متعددی در بازی فری فایر تحت عنوان برج های اسنایپر وجود دارند که می توانند مکان بسیار مناسبی برای بازیکنان تک تیرانداز باشد. در بخش ترفند بازی استفاده از برج های اسنایپر اهمیت بالایی دارد. بازیکنان می توانند قبل از ورود به برج ها با استفاده از نارنجک ها آنها را تخلیه و پاکسازی کنند و از طریق سوراخ هایی که در این برج ها وجود دارد به سمت دشمنان تیراندازی کند. این ترفند در بازی کالاف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در سایت قطره مقاله ای با عنوان بهترین بازی های موبایلی تفنگی در سال ۲۰۲۱ منتشر شده که در آن به بازی کالاف دیوتی و فری فایر نیز اشاره شده است که نشان می دهد این بازی ها حتی در سال ۲۰۲۱ نیز جذابیت های بالایی برای بازیکنان دارند.

بمب گذاری در انتهای زیپ لاین

یکی از بهترین و مهم ترین ترفندهای بازی فری فایر استفاده از بمب گذاری در انتهای زیپ لاین ها می باشد. زیپ لاین ها یا سیم های ارتباطی بازیکنان را از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل می کنند و تقریبا تمام بازیکنان از آن استفاده می کنند. بازیکنان می توانند برای نابودی دشمنان و سایر بازیکنان در انتهای این زیپ لاین ها اقدام به بمب گذاری کنند تا در صورت استفاده آنها از زیپ لاین منفجر شده و آنها را نابود کند. البته بازیکن باید هوشیار باشد که قبل از او کسی بمب گذاری نکرده باشد و قبل از رسیدن به انتهای زیپ لاین از آن پیاده شود.

استفاده بهینه از کوله پشتی

کوله پشتی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات موجود در بازی فری فایر است و بازیکنان باید به خوبی بتوانند فضای آن را مدیریت کنند. گیمر باید در هر مرحله از بازی تجهیزات و سلاح های مورد نظر خود را در کوله پشتی جاسازی کند تا در زمان نیاز از آنها استفاده کند. سلاح ها، لوازم بهداشتی، دوربین و … از مهم ترین لوازمی هستند که بازیکن می تواند در کوله پشتی خود داشته باشد و در مواقع ضروری از آنها استفاده کند.

دانلود بازی ها

متاسفانه بازیکنان ایرانی برای دانلود مستقیم بسیاری از بازی های موبایلی و ویدیویی با مشکلات مختلفی مواجه هستند که دلیل آن تحریم ها می باشند. گیمرها می توانند برای دانلود بازی های کالاف دیوتی موبایل، فری فایر و سایر بازی ها به رسانه بازی ایموجو مراجعه کنند و از سایر خدمات این سایت همانند آموزش بازی، ترفند بازی ها، نقد و بررسی، پوشش اخبار بازی ها و … استفاده کنند.

جمع بندی نهایی

بازی های کالاف دیوتی و فری فایر را می توان جز بهترین و محبوب ترین بازی های تاریخ دنیای گیم هستند و صدها میلیون گیمر از سراسر جهان از آنها برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده می کنند. برای موفقیت و پیروزی در هر کدام از این بازی ها لازم است که بازیکن به ترفندها و تکنیک های بازی توجه داشته باشد. از جمله مهم ترین ترفندهای این بازی ها می توان به تمرین مداوم، انتخاب محل مناسب فرود، انتخاب سلاح مناسب، داشتن حرکات سریع و زیگزاگی و … اشاره کرد. به صورت کلی استفاده از ترفندهای بازی باعث می شود که روند رشد بازیکنان و موفقیت آنها کوتاه تر و سریع تر باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا