هواوی دومین برند پر‌فروش ساعت‌های هوشمند در دنیا

بازار ساعت‌های هوشمند یکی از بازارهای رو به رشد است و روز به روز شاهد افزایش قابلیت‌ها و امکانات این محصولات جذاب هستیم. طی یک سال گذشته، فروش جهانی ساعت‌های هوشمند ۳۵ درصد رشد داشته که دومین بازیگر مهم این بازار، دستبندها و ساعت‌های هوشمند هواوی هستند.

موبنا – ساعت‌های هوشمند، دیگر مانند سال‌های ابتدایی عرضه به بازار، جزء کالاهای لوکس محسوب نمی‌شوند. امروزه این محصولات به یک مربی ورزشی و دستیاری قدرتمند برای اندازه‌گیری پارامترهای سلامتی تبدیل شده‌اند. همچنین با توجه به افزایش طول عمر باتری این ساعت‌ها، حالا می‌توان به صورت کاربردی‌تری از آن‌ها استفاده کرد.

بنا بر آمار مؤسسه تحلیلی Counterpoint، بازار ساعت‌های هوشمند در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل، رشد ۳۵ درصدی را تجربه کرده است.

طبق گزارش این مؤسسه، هواوی موفق شده است تا با کسب سهم ۸.۴ درصدی، پس از اپل در جایگاه دوم پرفروش‌ترین‌ برندهای ساعت هوشمند قرار گیرد. همچنین هواوی بزرگ‌ترین کمپانی چینی در حوزه ساعت‌های هوشمند بوده و بالاترین آمار فروش را نیز در بازار این کشور کسب کرده است.

هواوی دومین برند پر‌فروش ساعت‌های هوشمند در دنیا

یکی از عوامل موفقیت هواوی در این بازار، استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری و تجهیزات سخت‌افزاری اختصاصی بوده که به موجب آن‌ها، کارایی ساعت‌های هوشمند این شرکت در سال‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است.

بر اساس آمار منتشر شده، ساعت پرطرفدار Watch GT2 یکی از عوامل موفقیت هواوی در این بازار بوده است؛ به ‌طوری که هواوی توانسته ۶.۷۶ میلیون دستگاه از این ساعت را فقط در چین به فروش برساند.

هواوی قصد دارد در بخش نرم‌افزاری نیز تحولی بزرگ در ساعت‌های هوشمند خود ایجاد کرده و از سیستم‌عامل اختصاصی هارمونی برای این محصولات استفاده کند. این شرکت در نظر دارد در روز ۱۲ خرداد و طی رویدادی بزرگ، محصولات جدید خود با تمرکز بر سیستم‌عامل هارمونی را معرفی کند که یکی از این محصولات، ساعت‌های هوشمند سری Watch 3 هستند.

انتظار می‌رود با توجه به بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در ساعت‌های هوشمند جدید HUAWEI Watch 3، هواوی بتواند به روند موفقیت‌آمیز خود در حوزه تجهیزات پوشیدنی ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا