معرفی ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 ؛ فراتر از اندازه‌گیری وزن

اگر تا امروز تصور می‌کردید که ترازوهای هوشمند فقط برای اندازه‌گیری وزن شما هستند و تفاوت چندانی با ترازو‌های سنتی ندارند؛ سخت در اشتباهید. هواوی با عرضه ترازوی هوشمند Scale 3 فاکتورهای عجیب و غریبی از سلامتی شما ارائه می‌دهد، از درصد چربی بدن گرفته تا حجم عضلات، میزان پروتئین بدن و … . با ما و نگاهی به قابلیت‌های این ترازوی هوشمند، همراه باشید.

موبنا – ترازوی هوشمند بر خلاف تصور عامه تنها دستگاهی با یک حسگر وزن و صفحه نمایشی برای اعلام آن نیست. ترازوهای هوشمند این روزها به دستگاه‌هایی تبدیل شده‌اند که می‌توانند کلیه نیازهای کاربر از قبیل پارامترهای سلامتی، تناسب اندام، پارامترهای فیزیکی و زیستی را اندازه‌گیری و تحلیل کرده و گزارشی از وضعیت جسمی فرد ارائه دهند.

شرکت هواوی با درک صحیح از نیازهای کاربران به تازگی HUAWEI Scale 3 را به عنوان مدل پیشرفته و بروز شده ترازوی Huawei smart body fat scale معرفی نموده که شاخص‌های مهمی از سلامتی شما را به سادگی ارائه می‌کند.

۱۱ شاخص فیزیکی مهم در یک جعبه کوچک

این ترازو قابلیت اندازه‌گیری ۱۱ شاخص فیزیکی بدن را داشته و به نحوی طراحی شده که بتواند دستیار هوشمند شما در بررسی وضعیت فیزیکی و جسمی باشد.

معرفی ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 ؛ فراتر از اندازه‌گیری وزن

این پارامترها شامل اندازه‌گیری وزن، شاخص BMI (شاخص توده بدنی که رایج‌ترین شاخص تشخیص تناسب اندام است)، درصد چربی بدن، وزن بدون چربی، وزن توده ماهیچه‌ای، درصد آب بدن، میزان پروتئین، تراکم معدنی استخوان، سطح چربی شکمی، میزان متابولیسم پایه (میزان کالری مورد نیاز شما در حالت عادی) و ضربان قلب هستند.

کاهش وزن حرفه‌ای با حفظ ماهیچه

آیا می‌دانستید با پایین بودن سطح ماهیچه‌های اسکلتی شما، لاغری و کاهش چربی نیز کار دشواری است؟ هواوی اسکیل ۳ با اندازه‌گیری سطح چربی بدن و میزان ماهیچه‌های اسکلتی به طور همزمان، درک عمیقی از وضعیت مطلوب برای کاهش وزن ارائه می‌دهد و روند این دو پارامتر را در کنار هم مدیریت می‌کند.

معرفی ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 ؛ فراتر از اندازه‌گیری وزن

استفاده از الگوریتم‌هایی بر پایه هوش‌مصنوعی

با استفاده از فناوری Huawei TruFit که اساساً بر پایه تحقیقات مشترک هواوی و انستیتو علوم فیزیکی موسسه Hefei چین توسعه پیدا کرده، کلیه الگوریتم‌های پردازشی اطلاعات در این ترازو بر پایه تحقیقات علمی شکل گرفته است. در واقع پایه این الگوریتم‌ها از محاسبات داده‌های عظیم با پردازش هوش مصنوعی شکل گرفته تا بتوان میزان صحت و دقت آن را به بالاترین سطح رساند.

مدیریت هوشمند و ارائه برنامه تمرینی اختصاصی

طبق معمول نرم‌افزار Huawei Health یار و همراه کاربرانی است که تجهیزات سلامتی هواوی را خریداری کرده‌اند. در این نرم‌افزار شما می‌توانید گزارش کاملی از هر آنچه ترازوی Scale 3 هواوی اندازه‌گیری کرده را به صورت عددی و نموداری دریافت نمایید.

معرفی ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 ؛ فراتر از اندازه‌گیری وزن

این نرم‌افزار امکان آنالیز داده‌ها و تجمیع آنها برای ارائه یک برنامه ورزشی یا رژیم غذایی مناسب را دارد. به این شکل برای رسیدن به بهترین شرایط بدنی، برنامه‌ریزی شده و با پیگیری این برنامه در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار می‌تواند داده‌های اندازه‌گیری شده را برای متخصصان و پزشکان نیز ارسال کند.

بسیاری از کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی یا اینترنتی یک الگوی تمرینی ثابت را برای کاربران ارائه می‌کنند یا در بهترین حالت ارائه برنامه برای گروه‌های مختلف را محدود به چند برنامه خاص می‌کنند. با استفاده از ترازوی هوشمند هواوی اسکیل ۳ شما مربی اختصاصی و دقیق خود را خواهید داشت که با آنالیز کلیه پارامترهای فیزیکی بدن‌تان، بهترین برنامه اختصاصی ممکن را برای رسیدن به تناسب اندام، ارائه می‌کند.

طراحی زیبا و با دوام

یکی از وجوه اولیه یک دستگاه این است که بتواند با دیگر لوازم منزل هماهنگ شود. بنابر ادبیات طراحی همیشگی هواوی در استفاده از الگوهای طراحی مینیمال، ترازوی اسکیل ۳ نیز با الگوی ساده و بی‌آلایشی ساخته شده است.

معرفی ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 ؛ فراتر از اندازه‌گیری وزن

جنس سطح روی این ترازو از شیشه مستحکم بوده و در زیر آن لایه‌ای سفید رنگ قرار گرفته است. دیسک‌های حسگر وزن دستگاه نیز تنها ۳.۵ میلی‌متر ضخامت دارند و به این ترتیب به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی و به طور مکرر از آن استفاده کنید.

معرفی ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 ؛ فراتر از اندازه‌گیری وزن

هواوی برای رسیدن به دوام و مقاومت بالا در این دستگاه، آن در معرض آزمون‌های متعدد و طولانی قرار داده است. تست‌های بسیاری از جمله تست اسپری نمک، تست شوک دمایی، سقوط کنترل‌شده اجسام روی بدنه دستگاه، سقوط ترازو از ارتفاع کم، سقوط توپ‌های استیل روی بدنه و چندین تست عملکرد دمایی را انجام داده تا بتوان عملکرد بدون مشکل دستگاه طی مدت زمان طولانی را تضمین نمود.

دو راهکار ارتباطی کاربردی

یکی از ویژگی‌های متمایزکننده این ترازوی هوشمند آن است که می‌تواند هم با استفاده از ارتباط وای فای به دستگاه‌های دیگر متصل شود و هم راهکار بلوتوث را در پیش بگیرد. در واقع بر خلاف بسیاری از ترازوهای هوشمند موجود در بازار، Scale 3 قابلیت ارتباط با سیستم مدیریت اینترنت اشیا منزل را نیز دارد و تنها کافیست از تجهیزات هماهنگ با آن استفاده شود.

معرفی ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 ؛ فراتر از اندازه‌گیری وزن

در این حالت اسکیل ۳ می‌تواند بستری برای ارسال داده‌ها به مرکز مورد نظر مانند پزشک معتمد، پرستار یا مراقبت‌کنندگان خانگی باشد و در هر لحظه گزارشی دقیق از وضعیت فیزیکی فرد ارائه کند.

حالت مهمان

یکی از قابلیت‌های مناسب و کاربردی این ترازوی هوشمند آن است که می‌تواند در حالت میهمان تنظیم شده و به صورت موردی به بررسی وضعیت سلامتی فردی که برای یک مرتبه روی آن قرار می‌گیرد بپردازد.

معرفی ترازوی هوشمند هواوی Scale 3 ؛ فراتر از اندازه‌گیری وزن

البته در این حالت نیز امکان اندازه‌گیری کلیه پارامترهای فیزیکی و تحلیل آنها به کمک نرم‌افزار Huawei Health وجود دارد ولی می‌توان اطمینان پیدا کرد که داده‌های استخراج شده با داده‌های شما که صاحب اصلی ترازو هستید تداخل پیدا نکند.

خبر خوش برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به سلامت فردی آنکه، این محصول هوشمند هوآوی در آینده نزدیک توسط کانال رسمی هوآوی وارد بازار ایران نیز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا