دانلود تبدیل گوشی اندروید به ساعت زنگ دار!

امروزه دستگاه های هوشمند اندرویدی با پشتیبانی شان از قابلیت های مختلف همزمان چندین نیاز کاربر را به آسانی برطرف می کنند؛ یکی از این نیاز ها بیداری از خواب می باشد ؛ به گونه ای که دیگر نیازی به خرید ساعت های زنگ دار نیست و تنها با در اختیار داشتن یک اپ ساده می توان هر گونه نیاز خود را در این زمینه بر طرف نمود.

موبنا Alarm clock Pro عنوان یک اپلیکیشن تبدیل گوشی اندروید به ساعت زنگ دار می باشد که توسط Vmons توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست این نرم افزار را نصب کنید و بر خلاف آلارم پیش فرض اندروید به مجموعه ای از قابلیت های گوناگون دسترسی داشته باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در این استارت اپ، حالت بیداری قطعی می باشد؛ به این صورت که برای غیر فعال کردن آلارم نیاز است تا یک سوال ریاضی را حل کنید که در صورت پاسخ ندادن به آن صدای هشدار هیچ گاه قطع نخواهد شد. در هنگام فعال شدن آلارم جدید ترین وضعیت آب و هوا نیز به نمایش در می آید تا قادر به انجام یک برنامه ریزی دقیق باشید. علاوه بر قابلیت اصلی که به آن اشاره کردیم ؛ یک زمان سنج و تایمر شمارش معکوس نیز در دسترس است تا جزئی ترین نیاز های کاربران برطرف شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Alarm clock Pro اندروید :

  • ساعت زنگدار دقیق و هوشمند بدون هیچ گونه خطایی
  • دسترسی به تابع تکرار برای جلوگیری از ایجاد چند باره آلارم ها
  • نمایش شرایط آب و هوایی در هنگام فعال شدن آلارم
  • قطع شدن صدای هشدار با پاسخ به سوالات ریاضی و یا انجام بازی
  • دارای سه حالت مختلف خواب
  • زمان سنج دقیق و تایمر شمارش معکوس
  • امکان انتخاب صدای هشدار دلخواه خود

اپلیکیشن Alarm clock Pro با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی کاربردی توانسته است تا با قیمت ۳.۰۰ دلاری خود امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید. این برنامه به درخواست شما عزیزان معرفی شده است.

 

دانلود فایل نصبی پولی برنامه با لینک مستقیم – ۸ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا