دانلود بازی استراتژی-برج دفاعی عالی «آخرین مدافع» اندروید (+مود)

King Of Defense: Battle Frontier – Merge TD بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای استراتژیک – برج دفاعی از استودیوی بازیسازی GCenter برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و برای اولین بار در ایران جدیدترین نسخه اش به همراه مود حضورتان معرفی گردیده است و پیش روی تان قرار دارد! دنیای زیبا توسط نیروهای تاریکی تهدید می شود! آن ها در همه جای پادشاهی مانند جنگل های زیبا، بیابان های سوزان و زمین های سرد و برفی حضور دارند!

موبنا – پادشاهی شما مورد تهاجم قرار می گیرد و اکنون پادشاهی تان نیز مورد حمله قرار گرفته است! از استراتژی خود برای دفاع از پادشاهی استفاده کنید و با از بین بردن دشمنان صدها مرحله چالش اور را برای نابودی نیروی تاریکی پشت سر بگذارید! با ترکیب قهرمانان مقابل هیولای تاریکی بایستید و با استفاده از استراتژی های خاص انها را سرنگون کنید! طیف گسترده ای از برجک ها و نیروهای قوی در اختیارتان قرار دارد که با کمک آن ها می توانید براحتی به هدف تان برسید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای برج دفاعی باشید بدون شک King of Defense با طراحی و ساخت عالی نسبت به حجم ناچیز نظرتان را جلب می کند! تا به امروز صدها بازی مختلف در زمینه دفاع از قلعه یا برج برای اندروید معرفی کرده ایم و همگی یک ساخت مشابه با یک سری ویژگی های خاص دارند به طوری که در آن ها دشمن در یک مسیر مشخص در حالت حرکت است و شما باید با اتخاذ برجک ها در مسیر حرکت شان با شلیک های پشت سر هم نابود شان کنید و نگذارید به مقصد برسند. بازی King of Defense اندروید نیز از این قاعده مستثنی نیست و در ان شما با تجهیزات در دسترس باید همه دشمنان که به پادشاهی تان حمله ور شده اند را سرنگون کنید.

دانلود بازی استراتژی-برج دفاعی عالی «آخرین مدافع» اندروید (+مود)

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک King of Defense اندروید:

  • دفاع از پادشاهی خود و جلوگیری از نابودسازی پادشاهی تان
  • در دسترس بودن انواع برج ها و تجهیزات برای از بین بردن دشمنان
  • سیستم ارتقای برجک ها و تجهیزات برای افزایش قدرت آن ها
  • بازی در انواع مکان های مختلف مثل جنگل، بیابان و سرزمین های یخ زده
  • حضور طیف عظیمی از دشمنان مختلف مثل هیولاهای عجیب و غریب
  • بروزرسانی های منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازی

دانلود بازی استراتژی-برج دفاعی عالی «آخرین مدافع» اندروید (+مود)

بازی King of Defense تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی ۴.۷ از ۵.۰ را کسب کند. این بازی همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و به صورت ۱۰۰ درصد تست شده و سالم تقدیم تان گردیده است که قادرید در ادامه ان را با یک کلیک به صورت رایگان با تعرفه اینترنت مصرفی نیم بها دریافت کنید.

دانلود بازی استراتژی-برج دفاعی عالی «آخرین مدافع» اندروید (+مود)

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۱۰ مگابایت

دانلود فایل نصبی مـود بازی با لینک مستقیم – ۱۰۷ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا