راهنمای خرید عمده لوازم جانبی در ایران

فروش و خرید کاربران این روزها رنگ و بوی جدیدی گرفته است، بررسی و خرید آنلاین روز به روز در حال افزایش است و این تحول تنها به مشتریان خرد خلاصه نمیشود.

در این فرصت قصد داریم از مزایای خرید عمده لوازم جانبی دیجیتال با شما صحبت کنیم.

مزایای خرید و فروش عمده

۱ می‌توانید سرمایه خود را پس انداز کرده و حتی پول بیشتری صاحب شوید

بازاریابی عمده‌فروشی عبارت است از خرید به صورت عمده، مستقیماً از تولید کننده و با عبور از واسطه‌ها و پورسانت‌ها! برای پوشش این کار، تولیدکنندگان اغلب نیاز دارند که شما کالاهای خود را در اندازه ده‌ها هزار نفر خریداری کنید.

۲ شما نام تجاری خود را ایجاد و تبلیغ می‌کنید

همان‌طور که در بالا ذکر شد، عمده فروشی معمولاً شامل کالاهایی است که تحت چترِ خودِ عمده‌فروش رخ می‌دهد. مثال‌های دنیای واقعی شامل مواد غذایی و یا فروشگاه‌های خرده فروشی تحت نام تجاری خود فروشگاه مانند Kroger Soda یا Target Table Napkins.

۳ شما شبکه‌ای از تأمین کنندگان خواهید ساخت

خرید و فروش عمده، به طور طبیعی منجر به تماس از تولیدکنندگان مختلف می‌شود تا ببینند آیا شما از آن‌ها خرید می‌کنید یا نه. شما می‌توانید مستقیماً با تولید کنندگان مرتبط باشید؛ اما در این مرحله اولیه، توصیه می‌شود که به شبکه‌ای از وابستگان که قبلاً یک دایرکتوری عمده‌فروشی دارند، ملحق شوید.

برای دستیابی به تأمین کنندگان خاص، این شبکه قادر خواهد بود به شما کمک کند. این شبکه به شما کمک می‌کند تا با تخفیف و دسترسی منحصر به فرد به محصولات و همچنین یک محیط یادگیری مؤثر، بیشتر در مورد عمده فروشی و محصولاتی که شما در حال فروش آن هستید، بیاموزید.

 

عمده فروشی آنلاین

عمده فروشان در عمده فروشی اینترنتی مانند آرنیک ، محصولات خود را با نرخ تخفیفی به فروش می‌رسانند و این به دلیل کاهش هزینه‌های سربار خود مانند اجاره و ساختمان‌های فیزیکی می‌باشد؛ بنابراین این نوع عمده فروشان، می‌توانند درصد کمی به قیمت خریداری شده خود اضافه کنند. این در حالی است که حاشیه سودشان نیز محفوظ است.

خرید و فروش عمده اینترنتی علاوه بر مشمول بودن مزایا عمده فروشی، موارد زیر را نیز در بر می‌گیرند.

 

راهنمای خرید عمده لوازم جانبی در ایران

مزایای خرید آنلاین

۱مقایسه آسان

وقتی تصمیم می‌گیرید چیزی را بخرید، اولین قدم مقایسه کردن کیفیت و قیمت همان کالا از چند فروشنده مختلف است. چون شما همیشه باید با کمترین قیمت ممکن با کیفیت‌ترین جنس را بخرید. اگر بخواهید بصورت سنتی خرید کنید، باید به تک تک فروشنده‌ها سر بزنید تا قیمت و کیفیتشان را مقایسه کنید!

این کار بسیار وقت گیر است و نتیجه قطعی هم ندارد. چون بیشتر اوقات حداکثر می‌توانید به دو سه تا عمده فروشی سر بزنید و تصمیمتان را بر اساس اطلاعات محدودی بگیرید. در صورتی که اینترنت به شما اجازه می‌دهد به سادگی چند کلیک تعداد زیادی پیشنهاد را با هم مقایسه کنید.

 

۲ صرفه جویی زمانی

وقتی سنتی و حضوری از یک عمده‌فروشی خرید می‌کنید، از قبل برنامه می‌چینید تا یک روز بروید به محل آن عمده فروشی، و گاهی هم رفتنتان فایده‌ای ندارد و خریدی انجام نمی‌شود. فقط وقتتان هدر می‌رود. به این شکل، هزینه حمل و نقل‌تان هم که بخشی از هزینه خرید محسوب می‌شود، بالا می‌رود. به جای همه اینها، میتوانید در عرض یکی دو ساعت، از پشت کامپیوترتان قیمت، امکانات و کیفیت محصول هر تولیدکننده را مقایسه کنید و سفارش بدهید.

 

۳خرید آسان

یکی دیگر از مزایای خرید عمده آنلاین، راحتی خرید است. برای مثال در آرنیک و برند یسیدو، فقط کافیست به وبسایت سر بزنید و با نام کاربری خودتان وارد شوید. سپس سبد خریدتان را پر کنید و از درگاه بانکی هزینه‌شان را بپردازید. سفارش شما بلافاصله به تأمین‌کننده کالاهای موردنظرتان ارسال می‌شود.

تحویل کالا هم در درب مغازه‌ یا خانه شماست و از دردسر بار زدن و خالی کردن بار راحت می‌شوید. از مزایای خرید عمده آنلاین این است که محدودیت زمانی ندارد، ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته و در ۳۶۵ روز سال برقرار است.

 

۴جستجوی راحت

وقتی آنلاین خرید می‌کنید، گستره بزرگی از محصولات برای انتخاب وجود دارد. گاهی استراتژی شما خرید آیتم های خاص یا کمیابی را ایجاب می‌کند که در انبار هر عمده فروشی پیدا نمی‌شود. اما اگر در اینترنت دنبالش بگردید، حتماً یک تأمین کننده پیدا خواهید کرد که آن آیتم را داشته باشد.

 

مرکز پخش آرنیک موبایل با بیش از ۱۵ سال سابقه در ارائه محصولات باکیفیت, مرغوب و با اصالت از برندهای معتبر جهانی مشغول به فعالیت است . هم اکنون فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل در ادامه این رسالت و سابقه درخشان به دنبال ارائه محصولات باکیفیت از برندهای معتبر در محیط آنلاین است.

مشتریان محترم میتوانند از میان صدها محصول باکیفیت لوازم جانبی موبایل محصول مورد نظر خود را جستجو, بررسی و انتخاب نمایند.در فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل مشتریان عزیز میتوانند به راحتی خرید اینترنتی لذت بخش , مطمئن و آسان را تجربه کنند و کالای مورد نظر خود را به سرعت در سراسر ایران دریافت نمایند.
فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل مجموعه ای باکیفیت از محصولات لوازم جانبی موبایل همچون پاوربانک، اسپیکر،هدست و هندزفری ،ایرپاد،شارژر دیواری و شارژر فندکی ،پایه نگهدارنده گوشی ،باتری گوشی، کابل شارژر موبایل، کابل انتقال صدا( کابل Aux)، کابل انتقال تصویر( کابل Hdmi از برندهای معتبر همچون برند یسیدو Yesido و صدها برند معتبر دیگر را برای خرید اینترنتی فراهم نموده است.

همچنین جهت خرید عمده لوازم جانبی در جهت راحتی و تجربه شیرین خرید اینترنتی بخش مخصوصی را جهت خرید عمده و همکاری ایجاد کرده است و این امکان را فراهم نموده است تا مشتریان با آسودگی خاطر از میان این مجموعه کامل به صورت آنلاین انتخاب و در کوتاه ترین زمان ممکن درب محل تحویل بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا