وقتی راننده با خودروی خود حرف می زند! (+عکس)

این سیستم با استفاده از ب ام و آی دی به جمع آوری اطلاعات و رویکردی های معمول راننده و بروزرسانی آن طی زمان می پردازد تا یک پروفایل کامل و کاربردی را برای مالک ب ام و آی دی ایجاد کند.

موبنا؛ مازیار دانیالی –  ب ام و از هشتمین نسل نرم افزار سیستم سرگرمی هوشمند کابین محصولات خود در جریان نمایشگاه CES رونمایی کرده بود. این نرم افزار با نمایشگرهای دوگانه خمیده و چرخنده کنترلی لوکس آی درایو همراه است. هم اکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با این بروزرسانی کمپانی آلمانی ارائه شده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

در نرم افزار جدید آی درایو تمرکز ویژه ای بر فرمان های صوتی و بهبود عملکرد سیستم هوشمند با این قابلیت وجود دارد. با حضور دستیار مجازی شخصی جدید، راننده براحتی می تواند با سیستم ارتباط صوتی برقرار کرده و تنظیمات مدنظر خود را اعمال کند.

ب ام و همچنین بروزرسانی جدید خود را به عنوان یک سیستم تعاملی هوشمند معرفی می کند زیرا این سیستم با استفاده از ب ام و آی دی به جمع آوری اطلاعات و رویکردی های معمول راننده و بروزرسانی آن طی زمان می پردازد تا یک پروفایل کامل و کاربردی را برای مالک ب ام و آی دی ایجاد کند. مواردی مانند تنظیم دمای داخل کابین، سرعت فن ها، لیست موزیک های مورد علاقه، تنظیمات نورپردازی و … می شود.

علاوه بر این ها، ب ام و اقدام به بروزرسانی اپلیکیشن اختصاصی خود کرده که تا استفاده از تلفن هوشمند و این نرم افزار محبوبیت بیشتری بین کاربران داشته باشد.

اساس بروزرسانی جدید ب ام و بر فناوری ارتباطی ۵جی متمرکز خواهد بود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا