یک بهار دیجیتالی و هوشمند با لوازم خانگی سامسونگ

آماده شدن برای سال نو و خانه تکانی همیشه یکی از بهترین فرصت‌ها برای عوض کردن حال و هوای خانه است.

موبنا – من سال گذشته بیشتر از همیشه در خانه بودم و بیشتر از قبل هم متوجه کم‌ و کاستی‌های موجود در خانه‌مان شدم. اولین و مهم‌ترین تغییرات خانه ما باید از آشپزخانه شروع می‌شد جایی که مخصوصا در شرایط فعلی بیشتر از گذشته هم کاربردی و مهم شده است. لباسشویی کمبو سامسونگ و یخچال‌ سری FSR سامسونگ دقیقا آن چیزی بود که آشپزخانه ما به آن احتیاج داشت. در واقع بهار دیجیتالی خانه ما با تغییر هوشمندانه‌ یخچال و لباسشویی ما آغاز شد.

همه فن حریفِ دل انگیز

یخچال ما دیگر ظرفیت خریدها و موادغذایی که در آن می‌گذاریم را نداشت، چون ما در شرایط فعلی برای اینکه کمتر بیرون برویم خریدهایمان را به شکل کلی انجام می‌دادیم و در بسیاری از مواقع بعضی از موادغذایی ما در همین به زور جا دادن‌ها از دید من و همسرم جا می‌ماند و فاسد می‌شد. همه این‌ها به کنار مدل یخچال ما قدیمی بود و به محض باز شدن درب آن، برفک و ترکیب بوهای مواد غذایی با هم، فضای آشپزخانه را نامطبوع می‌کرد. اما انگار یخچال و فریزر ساید بای ساید FSR آمده بود تا همه این چالش‌ها را یکجا حل کند و ما را با فناوری‌های جدیدش حیرت زده کند.

یک بهار دیجیتالی و هوشمند با لوازم خانگی سامسونگ

همیشه بهار

ظاهر جذاب و دل انگیز، ظرفیت ۷۶۵ لیتری و بالای یخچال‌های سری FSR در کنار فناوری Twin Cooling و Metal Cooling و بسیاری از تکنولوژی‌های منحصر به فرد دیگر هر کدام به نوعی من و همسرم را شگفت زده می‌کردند.

اولین فناوری جالب توجه برای من و همسرم در یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سری FSR  سامسونگ فناوری Metal Cooling بود. این فناوری باعث می شود که سرمای بیشتری در یخچال حفظ بشود و در نتیجه اطمینان بیشتری از سلامت و کیفیت محتویات داخل یخچال داشته باشید. ضمن اینکه با این فناوری دیگر نگران رفتن برق و بالا رفتن دمای یخچال هم نباشید، چون کار این فناوری به این شکل است که لایه فلزی در داخل درب جلویی یخچال باعث حفظ سرمای هوا می‌شود و دمای مناسب را در داخل یخچال نگه می‌دارد، بنابراین، حتی اگر در یخچال بارها باز و بسته شود، باز هم مواد غذایی تازه می‌مانند.

یکی دیگر از فناوری‌های جالب توجه آن برای ما فناوری قدرتمند Twin Cooling Plus سیستم خنک کنندگی دوگانه بود. سیستم خنک کنندگی دوگانه رطوبت و تازگی مواد غذایی به خصوص میوه‌ها و سبزیجات را به خوبی حفظ می کند. در این سری ساید‌بای‌سایدهای سامسونگ رطوبت مواد غذایی تا ۷۰ درصد حفظ می‌شود. این عدد در یخچال‌های معمولی تنها ۳۰ درصد است. حفظ رطوبت مواد غذایی و تثبیت دمای یخچال باعث می‌شود تا طعم و مزه اصلی خوراکی‌ها باقی بماند و همیشه غذایی خوشمزه و در عین حال سالم و مغذی مصرف کنید.

ضمن اینکه گردش هوای جداگانه بخش یخچال و فریزر یکی دیگر از مزایای سیستم خنک‌کنندگی دوگانه است. با جدا بودن گردش هوای این دو بخش دیگر بوی مرغ و گوشت وماهی داخل فریز به یخچال منتقل نمی‌شود و هر غذایی را با بو و طعم اصلی خود میل می‌کنید. ضمن اینکه کشوهای فریزر و بخش داخلی یخچال به شکلی عمیق و جادار طراحی شده تا مشکلی از بابت جاگذاری حجم زیادی از میوه‌ها و مواد غذایی درون آن نداشته باشید.

آماده و خوش پوش برای نوروز

ماشین‌ لباسشویی سامسونگ سری Combo یکی دیگر از شگفتانه های نوروزی خانه ماست. این لباسشویی دارای ویژگی خشک‌کن ۱۰۰ درصد است تا لباس‌ها را به محض شستشو آماده پوشیدن کند. تصور کنید لباس‌های کثیف را به محض اینکه از داخل لباسشویی بیرون می‌آورید خشک و تمیز باشند، پرده و پتوهایی که برای نوروز شسته‌اید را بدون رطوبت و پاکیزه از لباسشویی خودتان تحویل بگیرید. همه این مزایا را بگذارید کنار اینکه دیگر نگران پهن و جمع کردن لباس‌ها از روی رخت آویز نباشید… چه رویای تعبیر شده‌ای!

یک بهار دیجیتالی و هوشمند با لوازم خانگی سامسونگ

قابلیت AIRWASH یکی دیگر از قابلیت‌های جدید در ماشین‌های لباسشویی سری کمبو سامسونگ است که بدون نیاز به یک قطره آب و مواد شوینده شیمیایی لباس‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تنها با هوای گرم ضدعفونی و پاکیزه می‌کند.

یک بهار دیجیتالی و هوشمند با لوازم خانگی سامسونگ

حالا با خیال راحت و برای نوروز می‌توانید کت‌ و شلوارها، ملافه‌ها و رواندازها همگی را با فناوری AIRWASH ضدعفونی کنید ضمن اینکه وقتی در جریان شستشو از آب استفاده نمی‌شود احتیاجی به خشک کردن نیز وجود ندارد و بنابراین لباس‌ها دوام بیشتری پیدا می‌کنند به علاوه اینکه این فناوری بوهای نامطبوع، باکتری‌ها و میکروب‌های مضر را از طریق هوای گرم از بین می‌برد.

حالا آشپزخانه‌ی ما با کلی تکنولوژی منحصر‌به‌فرد روبرو شده است، انگار من و همسرم به معنای واقعی بهار را به خودمان و خانه‌مان هدیه کرده‌ایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا