با امتیازات باشگاه فیروزه‌ای همراه اول، مدرسه بساز

همراه‌اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود طرح‌های نیکوکاری متعددی را اجرا کرده و به همین دلیل نیز بارها به‌عنوان برند پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی معرفی‌ شده است. باشگاه فیروزه‌ای بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه کشورمان در راستای اجرا طرح‌های مسئولیت اجتماعی و جلب مشارکت اجتماعی مشترکین در طرح‌های نیکوکاری و خیریه اقدامات قابل‌توجهی را در سال‌های اخیر انجام داده است.

موبنا؛ نرگس‌السادات حجازیان – با توجه به اقداماتی که همراه اول انجام داده، به‌تازگی از این برند در اجلاس سراسری «مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای به‌عنوان «یکی از رهبران اقتصادی کشور» و برندی که توانسته منشور مسئولیت‌پذیری اجتماعی را پیاده‌سازی و اجرایی کند، با اهدای تندیس و لوح زرین تقدیر و تجلیل به عمل آمده است. اپراتور اول توانسته از سال ۱۳۹۴ با توسعه و ارائه باشگاه فیروزه‌ای(باشگاه مشتریان همراه اول) هم خدمات تعاملی به مشترکینش ارائه کند و هم در راستای جلب مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های نیکوکاری اقدامات قابل‌توجهی انجام دهد.

برخی از این اقدامات نیکوکاری که در راستای مسئولیت اجتماعی این برند در ماه‌های اخیر انجام شده شامل «‌توزیع اقلام بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار با هدف جلوگیری از شیوع کرونا»، «‌احيای گونه‌های گياهی کمياب آسيب ديده در آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس»، «حمايت از سازمان بهزيستي تهران جهت تجهيز مسکن مددجويان» و… می‌شود که تمامی این طرح‌ها با استفاده از بستر باشگاه مشتریان(باشگاه فیروزه‌ای) عملیاتی شده است.

با امتیازات باشگاه فیروزه‌ای همراه اول، مدرسه بساز

جدیدترین اقدام این اپراتور هم مربوط به طرح ساخت مدرسه در مناطق کم‌برخوردار است. همراه اول با ارسال پیامکی مبنی بر «با امتیازات باشگاه فیروزه‌ای خود در ساخت آینده کودکان سرزمین سهیم شوید.» نیز کاربرانش را به مشارکت در این طرح ترغیب کرده است.

مشترکین همراه اول می‌توانند از طریق امتیازاتی که در باشگاه فیروزه‌ای کسب می‌کنند، به‌سادگی در طرح‌های نیکوکاری یا خیریه اپراتور اول مشارکت کنند. تمامی طرح‌هایی که تاکنون توسط این اپراتور و مشارکت مردم اجرا شده، نقش مهمی در بهبود شرایط اجتماعی هم‌وطنان یا مناطقی از کشور که نیاز به همیاری دارند،‌ داشته‌ است.

با امتیازات باشگاه فیروزه‌ای همراه اول، مدرسه بساز

همان‌طور که اشاره شد جدیدترین طرح نیکوکاری همراه اول مربوط به ساخت مدرسه در روستای کیخا در استان سیستان و بلوچستان است.

آن‌طور که این اپراتور درباره طرح نیکوکاری ساخت مدرسه اعلام کرده، مشترکان می‌توانند با مراجعه به بخش «نیکوکاری» باشگاه فیروزه‌ای در اپلیکیشن همراه‌من یا وبسایت همراه آن به آدرس my.mci.ir و اختصاص بخشی از امتیازات خود در ساخت مدرسه مذکور مشارکت داشته باشند. پس از پایان طرح در باشگاه فیروزه‌ای، معادل ریالی امتیازات اختصاص یافته توسط مشترکین برای ساخت مدرسه هزینه خواهد شد. پس از تکمیل این طرح مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از طرف باشگاه مشتریان همراه اول جهت ساخت مدرسه چهار کلاسه در روستای کیخا واقع در استان سیستان و بلوچستان، با همکاری بنیاد احسان(ستاد اجرایی فرمان امام) هزینه خواهد شد.

در پایان بد نیست درباره باشگاه مشتریان همراه اول موسوم به «باشگاه فیروزه‌ای» نیز بدانید که این باشگاه از جمله طرح‌های خلاقانه اپراتور اول است که با هدف ارائه خدمات و سرویس‌های ویژه به کاربران راه‌اندازی شده است. تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند در باشگاه فیروزه‌ای ثبت‌نام کنند و در ازای فعالیت‌هایشان، امتیاز کسب کنند.

باشگاه مشتریان همراه اول با نام باشگاه فیروزه‌ای در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان همراه اول و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباط تعاملی بین همراه اول و مشترکین و افزایش رضایتمندی ایجاد شده است.

مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه‌ای، می‌توانند با هر بار پرداخت قبض یا خرید شارژ و همچنین شرکت در برخی فعالیت‌ها نظیر دعوت از دوستان، شتاب در پرداخت و … امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتريان بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا