وزارت ارتباطات «حق‌الناس» را ضایع کرد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از واکنش وزیر ارتباطات به پخش بازی تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.

موبنا – سیدکاظم دلخوش در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) اظهار کرد: روز ۲۹ آذر در شرایطی که کشور و رسانه های داخلی به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا در یک بازی سیاسی از طرف کنفدراسیون آسیا مورد تحریم ناجوانمردانه قرار گرفته بودند تا پازل تحقیر ملی را بعد از محرومیت ناجوانمردانه بازیکن تیم پرسپولیس تکمیل کنند، متاسفانه شاهد هجوم و ظلم به رسانه های داخلی بودیم که جبهه ملی تشکیل داده بودند.

وی افزود: رسانه های داخلی در تلاش بودند تا مخاطبان فوتبال دوست را بدون هیچ دغدغه ای به تماشای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ببرند اما وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بی توجهی در تقویت رسانه های اینترنتی و داخلی به عنوان یکی از ارکان شبکه ملی ارتباطات خودش را در حد یک تبلیغاتچی پلتفرم های خارجی تنزل داد.

دلخوش ادامه داد: متاسفانه این موضوع باعث ضربه به وحدت شد آن هم در شرایطی که باید از اتحاد رسانه های داخلی و بازیکنان فوتبال در مقابل دشمنان حمایت کنیم. مردم می توانستند بر روی اینترنت داخلی و با استفاده از پلتفرم های بومی به تماشای مسابقه بپردازند اما این حق الناس نادیده گرفته شده لذا خواهشمندم هیات رئیسه مجلس و وزارت ارتباطات درباره تضییع حقوق مردم و منافع داخلی و ملی توجه داشته باشند.

 

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا