کراس اوور الکتریکی و اقتصادی فولکس واگن وارد بازار می شود (+عکس)

داخل کابین آی دی.۴ یک محیط کاملا مینیمال است که با سادگی و فناورانه های خود مخاطب را به چالش می کشاند.

موبنا؛ مازیار دانیالی ID.4 مدل ۲۰۲۱ یکی از جدیدترین کراس اوورهای تمام الکتریکی گروه فولکس واگن است که نسل اول آن با مدل ۲۰۲۰ متولد شده است. این محصول از منظر ابعاد برابر با ۴۵۸۵ میلیمتر در ارتفاع، ۱۸۵۲ میلیمتر در عرض و ۱۶۳۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۷۶۶ میلیمتر است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ آی دی.۴ از منظر طراحی ویژگی های جذابی را به اشتراک می گذارد و به عنوان یک محصول آینده نگر عملکرد موفقی در جلب نظر مخاطبان خود دارد.

برد حرکتی ۴۰۲ کیلومتر بطور رسمی برای این محصول تایید شده که این شاخص مربوط به باتری ۸۲ کیلووات ساعت می شود.

قیمت پایه این مدل ۳۹۹۹۵ دلار اعلام شده است.

این محصول با باتری ۸۲ کیلووات ساعت در بازار آمریکا برابر با ۲۰۱ اسب بخار خروجی و ۳۰۹ نیوتن متر گشتاور دارد. نسخه قدرتمند تر مجهز به سامانه تمام چرخ محرک با یک موتور الکتریکی اضافه و ۳۰۲ اسب بخار خروجی نیز در برنامه توسعه این محصول قرار دارد.

برای بازار اروپا آی دی.۴ با ۳ گزینه در بخش موتور پیش روی مشتریان خواهد بود که شامل نمونه ۱۴۶ اس بخاری و ۱۶۸ بخاری با استفاده از باتری ۵۲ کیلووات ساعت و یک نمونه مجهز به باتری ۷۱ کیلووات ساعت با ۲۰۱ اسب بخار خورجی می شود.

رینگ ها در حالت استاندارد ۲۰ اینچی هستند و امکان سفارش نمونه ۲۱ اینچی نیز در نظر گرفته شده است.

کابین

داخل کابین آی دی.۴ یک محیط کاملا مینیمال است که با سادگی و فناورانه های خود مخاطب را به چالش می کشاند. از امکانات کابین می توان به نشانگر آمپر دیجیتال ۵.۳ اینچی، نمایشگر سیستم سرگرمی ۱۰ اینچی در حالت استاندارد و ۱۲ اینچی در حالت آپشن، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، شارژر بی سیم، پورت یو اس بی تایپ-سی، نورپردازی هوشمند، پشتیبانی از فرمان های صوتی مانند تغییر دمای کابین و … اشاره کرد.

ایمنی

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند ترمز اتوماتیک اضطراری با قابلیت شناسایی عابر پیاده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی با پشتیبانی از حالت رانندگی نیمه خودکار و… قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا