فروش آنلاین پرچمدار Huawei P40 Pro به صورت محدود و با قیمت تکرارنشدنی

پرچمدار قدرتمند Huawei P40 pro یکی از برترین گوشی‌های دنیا در زمینه عکاسی با گوشی است و از چیپست پرچمدار و ۵G هوآوی یعنی Kirin 990 نیز استفاده می‌کند. فروش این گوشی در تاریخ ۲۵ شهریور ساعت ۱۴ از طریق دیجی‌کالا پلاس به تعداد محدود و با قیمت تکرارنشدنی آغاز خواهد شد.

مجله آنلاین موبنا – دلیل دیگری که این فروش ویژه را جذاب می‌کند، قیمت استثنایی این گوشی خواهد بود که بسیار بهتر از قیمت روتین بازار خواهد بود. نکته قابل توجه اینکه، برای خرید این گوشی باید اشتراک دیجی‌پلاس دیجیکالا را نیز تهیه کرد.

گوشی Huawei P40 pro مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی OLED، ۹۰ هرتزی است. رزولوشن تصویر آن ۲۶۴۰ × ۱۲۰۰  پیکسل است که توان نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ را دارد. پردازنده Kirin 990 این گوشی قابلیت استفاده از نسل ۵ شبکه موبایل را داشته و پردازنده‌های قدرتمند گرافیکی و هوش‌مصنوعی جداگانه‌ای نیز دارد. حافظه داخلی این گوشی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه RAM آن ۸ گیگابایت است.

دوربین چهارگانه این گوشی از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به سنسور ۱.۲۸/۱ اینچی، استفاده می‌کند که یکی از بزرگترین سنسورها در دنیای عکاسی با گوشی هوشمند محسوب می‌شود. علاوه بر آن دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو این دوربین زوم تا ۵۰ برابر را امکان‌پذیر می‌کند. دوربین دیگر این مجموعه، ۴۰ مگاپیکسلی سینمایی با زاویه دید گسترده است که قابلیت عکاسی در نور بسیار کم و فیلمبردای آهسته را فراهم می‌کند. این مجموعه مجهز به دوربینی اختصاصی برای تشخیص عمق میدان است.

فروش آنلاین پرچمدار Huawei P40 Pro به صورت محدود و با قیمت تکرارنشدنی

فیلمبرداری ۴K، لرزش‌گیر، قابلیت‌های هوش‌مصنوعی در روتوش عکس و امکان نوردهی بالا در محیط‌های کم‌نور از دیگر قابلیت‌های این دوربین سطح بالا است. قابلیت‌های هوش‌مصنوعی این گوشی در عکاسی شامل مواردی مانند امکان حذف بازتاب نور، امکان حذف افراد گذری در عکس، پیشنهاد بهترین عکس ممکن و … می‌شود. این سری از گوشی‌ها مخصوص عکاسی هستند و به همین دلیل با حرف P انگلیسی (از کلمه Photography) نام‌گذاری شده‌اند.
امکان خرید آخرین پرچمدار هواوی، روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور ماه راس ساعت ۱۴ از طریق سایت دیجی‌کالا فراهم خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا